سنندج/

کردستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل های کردشگری خوبی برای درآمدزایی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: گردشگری کردستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل های خوبی برای درآمدزایی است و با توجه به این حوزه می توان بسیاری از مشکلات حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری را برطرف کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، میمنت آبادی با اعلام این مطلب گفت: توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی استان کردستان با عزم جدی مسوولان امکان‌پذیر است.
وی افزود: در حال حاضر 28 طرح برای توسعه بخش گردشگری در استان کردستان آماده ارائه است که به دلیل کمبود اعتبار و عدم ارائه تسهیلات کافی به این حوزه، بیشتر طرح‌ها با کندی پیشرفت مواجه است.
میمنت آبادی در ادامه اضافه کرد: توسعه زیرساخت ها در محورهای اصلی و ایجاد مراکز خدمات رسانی در اولویت قرار گرفته است.مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت:: با تقویت حوزه گردشگری در استان کردستان می توان به اهداف دولت در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان دست یافت.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان در پایان اطلاع رسانی در زمینه نحوه برخورد گردشگران با آثار تاریخی و آموزش نحوه برخورد مناسب با مسافران به مردم را یک وظیفه همگانی عنوان کرد./س
برچسب ها: گردشگری ، اشتغال ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.