پيام تسليت وزير بهداشت به مناسبت سانحه سقوط هلي كوپتر امداد اورژانس

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي طي پيامي جان باختن شهادت گونه 10 نفر از هم‌وطنان را در سانحه سقوط هلي‌كوپتر امداد اورژانس در مشهد به مردم ايران و خانواده داغدار آنان تسليت گفت.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران، متن پيام دكتر وحيد دستجردي به شرح زير است:
 
 
 
اناالله و انااليه راجعون
 
اندوه مادر غم از دست دادن، همكاران عزيزي كه در راه نجات مصدومان جان خويش را در طبق اخلاص نهادند و به ديدار «حضرت دوست» شتافتند در واژه‌ها نمي‌گنجند.
 
اينجانب ضمن اظهار تأثر و تأسف عميق از وقوع اين حادثه دردناك، جان باختن، همكاران امدادي در هوا نيروز و مركز مديريت حوادث و فوريت‌ها و نيز جمعي از هم‌وطنان عزيز را به ملت متدين و شريف ايران و خانواده‌هاي داغدار معزز اين عزيزان تسليت عرض نموده و از خداوند تبارك و تعالي براي از دست رفتگان آرزوي غفران و رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان تقاضاي صبر و اجر جزيل دارم.
 
گفتني است: در پي وقوع حادثه واژگوني اتوبوس در ملك‌آباد مشهد يك فروند هلي‌كوپتر امداد اورژانس مشهد جهت كمك به مصدومين حادثه اعزام شد كه پس از امدادرساني به حادثه‌ديدگان و در حالي كه در حال انتقال 5 مصدوم حادثه ديده بودند، در راه دچار سانحه شد و در پي سقوط آن به دليل مه آلود بودن هوا 10 نفر سرنشين اين هلي‌كوپتر جان باختند. سرنشينان هلي‌كوپتر اورژانس شامل يكي از همكاران اورژانس به نام مهدي مهديزاده، چهار نفر گروه پرواز و 5 مصدوم حادثه واژگوني اتوبوس در ملك‌آباد مشهد بوده‌اند.
 
بنابراعلام مديركل آموزش و پرورش خراسان رضوي 4 نفر از مصدومان فوت شده سانحه هوايي امروز مشهد معلم بوده‌اند.
برچسب ها: وزیر ، بهداشت ، حادثه ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.