اين خبر در حال به روز رساني است؛

شمار كشته شدگان سقوط هلي كوپتر اورژانس به 10 نفر رسيد / مه آلودگي هوا دليل سقوط هلي کوپتر

يك فروند هلي‌كوپتر امداد اورژانس صبح امروز در حين انجام ماموريت و انتقال مصدومين در مشهد سقوط كرد و 10 سرنشين آن كشته شدند.

دكتر معصومي رئيس مركز حوادث و فوريت هاي پزشكي كشور در گفتگو با خبرنگار علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران؛‌ در پي وقوع حادثه واژگوني مینی بوس در ملك‌آباد مشهد يك فروند هلي‌كوپتر امداد اورژانس مشهد جهت كمك به مصدومين حادثه اعزام شد كه پس از امدادرساني به حادثه‌ديدگان و در حالي كه در حال انتقال 5 مصدوم حادثه ديده بود، در راه دچار سانحه شد و سقوط كرد.

 در پي سقوط اين هلي‌كوپتر 10 سرنشين آن جان باختند.

معصومي در ادامه عنوان كرد:اين حادثه ساعت 07:08 دقيقه صبح امروز در پي وا‍ژگوني يك دستگاه ميني بوس در جاده ملك اباد مشهد بود كه بعد از اطلاع به مركز اورژانس ساعت 7:20 دقيقه گروه امداد هوايي در محل حاضر شده و بعد از امداد رساني در حال انتقال مصدومين به خاطر مه آلود بودن هوا سقوط كرد

وي افزود:سرنشينان اين هلي كوپتر كه شامل 4 عضو گروه پرواز ،يك تكنيسين اورژانس و 5 مصدوم حادثه بودند كه 10 آنها كشته شدند.

گفتني است؛ سرنشينان هلي‌كوپتر اورژانس شامل يكي از همكاران اورژانس به نام مهدي مهديزاده، چهار نفر گروه پرواز و 5 مصدوم حادثه واژگوني مینی بوس در ملك‌آباد مشهد بوده‌اند.

اخبار تكميلي اعلام خواهد شد.
برچسب ها: سقوط ، مشهد ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
pari
۱۲:۰۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۱
جناب عزراييل ول كن ماجرا نبودا.خدا رحمتشان كند
-
رضا ع
۱۱:۴۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۱
درسته که از قسمت نمیشه فرار کرد .ولی در هوای مه آلود چرا به جای هلیکوپتر از وسیله مطمئن تری استفاده نکردن.
Iran (Islamic Republic of)
فخریان
۱۱:۲۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۱
از خدای مهربان طلب رحمت و مغفرت برای عزیزان خدوم اورژانس و سانحه دیدگان می کنیم و صبر جمیل برای بازماندگان را آرزو داریم امید است که خداوند مهربان از خطا های ما درگذرد و همه مارا مورد عفو و بخشش قرار دهد آمین .