حشمت مهاجرانی:

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان قول حل مشکلات ابو مسلم را داده است

رئیس سازمان فوتبال تیم ابومسلم خراسان از قول مساعد جواهری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای حل مشکلات مالکیتی سیاه جامگان خراسانی خبر داد.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قصد داشتیم تا حل مشکل مالکیتی باشگاه ابومسلم در لیگ یک حاضر نشویم ولی با پا در میانی و وساطت آقای هاشمی جواهری مدیر کل ورزش و جوانان استان جهت اداه رقابت ها تمرینات خود را آغاز کرده و به مصاف رقبا خواهیم رفت ضمن اینکه آقای دکتر وفایی مالک باشگاه ابومسلم تیر با توجه به قول مدیران استان خود را ملزم به ادامه پرداخت هزینه های باشگاهی می‌داند.

مهاجرانی ادامه داد: آقای پیروانی سرمربی تیم و کادر فنی کار خود را با قدرت آغاز کرده اند و با توجه به روحیه تیمی امیدوار به بالا آمدن در جدول لیگ یک هستیم.

رئیس سازمان فوتبال ابومسلم خاطر نشان کرد، مدیر کل ورزش استان قول داده است هرچه سریعتر قضیه چند ساله مالکیت باشگاه حل و فصل گردد و تیم با آرامش به رقابت ها ادامه دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین در خصوص بازی تیم ملی و ازبکستان گفت: ازبکستان تیم قدرتمندی است و بازی فیزیکی خوبی در زمین پیاده می‌کند ولی بزرگترین امتیاز تیم ملی ما حضور تماشاگران ورزشگاه آزادی است و اگر مانند بازی کره جنوبی ازتیم ملی حمایت شود پیروزی در برابر ازبکستان راه صعود ما به جام جهانی را آسان خواهد کرد.

وی ادامه داد: کی روش می‌داند که این بازی می‌تواند تیم ما را به جام جهانی برساند قطعاً تفکرات ویژه ای برای این دیدار تدارک دیده است و می‌توانیم با یک بازی هجومی کار ازبک ها را در این بازی یکسره کنیم و با توجه به نتایج دیگر رقبا بتوانیم درصدر جدول قرار بگیریم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار