پرداخت چند هزار دلار براي هدايت يک ملي پوش منطقي نبود

مدير تيم هاي ملي آبهاي آرام: "يولداشف" هيچ تحولي در بخش بانوان ايجاد نکرد!

مدير تيم هاي ملي ابهاي ارام گفت: در زمان فعاليت يولداشف در تيم ملي بانوان وي هيچ تحولي در اين بخش ايجاد نکرد.

  ايرج اقليمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرينات آماده سازي تيم ملي آبهاي آرام کشورمان در بندر انزلي پيگيري مي‌شود و اين در حالي است که شرايط تمرين ملي پوشان بهتر از تهران است، در بندر انزلي 2 کمپ تمريني براي رشته هاي روئينگ و بادباني وجود دارد که در حال حاضر ما در کمپ بادباني حضور داريم.
 وي گفت: با توجه به اينکه درحال حاضر به دنبال انجام تمرينات استقامتي هستيم به همين دليل تمرين در بندر انزلي به نفع ملي پوشان است چرا که درياچه آزادي طولي به مسافت 1000 متر دارد و اين در حالي است که در انزلي ما نمي‌توانيم مسافتي در حدود 30 الي 35 کيلومتر را طي کنيم که به نفع قايقرانان است.
اقليمي افزود: همچنين با توجه به اينکه پيش از اين چندين مرحله اردوي آماده سازي در تهران برگزار شد به همين دليل ما تصميم به تغيير محل اردوي ملي پوشان گرفتيم تا تنوعي در تمرين ملي پوشان ايجاد شود.
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه درحال حاضر شرايط جوي بندر انزلي براي انجام تمرينات ملي پوشان مناسب است به همين دليل قايقرانان کشورمان تمرينات آمادگي خود را در اين محل پيگيري مي‌کنند تا آذر مرحله جديد تمرينات آنها در تهران استارت بخورد.
وي درخصوص مربي خارجي تيم ملي بانوان اظهار داشت: پيش از اين با تصميم مسئولان فدراسيون با يولداشف از کمپ قطع همکاري شد.
وي تصريح کرد: همچنين "دشوا" هدايت تيم هاي ملي بانوان بر عهده داشت که با وي نيز قطع همکاري شد و اين درحالي است که يولداشف از کمپ به طور اختصاصي تنها به آرزو حکيمي تمرين مي‌داد که به نظر من پرداخت ماهيانه 5 الي 6 هزار دلار براي مربي که تنها به يک ورزشکار تمرين مي‌دهد به هيچ وجه منطقي و عاقلانه نيست اما در طرف ديگر مربي بلغار هدايت بانوان در تمام رده هاي سني را برعهده داشت.
 وي خاطر نشان کرد: به اعتقاد من زماني مي‌توان از يک مربي خارجي رضايت داشت که تحولي در قايقراني ايجاد کند اما از زمانيکه يولداشف فعاليت خود را در تيم ملي بانوان آغاز کرده است، هيچ تحولي در اين بخش ايجاد نشده است به همين دليل در شرايطي که قرار است با حضور مربي خارجي و پرداخت مبالغ هنگفت هيچ پيشرفت و تحولي در اين رشته ايجاد نشود بهتر است از تجربه مربيان داخلي استفاده کنيم.
وي ياد آور شد: در مقابل " دشوا" مربي بلغار تيم ملي نيز در سطح خوبي قرار داشت اما با توجه به اينکه مدت زيادي وي در تيم ملي کشورمان فعاليت نکرد به همين دليل در اين مدت کوتاه امکان ارزيابي اين مربي وجود نداشت و در حال حاضر نمي‌توان در خصوص عملکرد و ي اظهار نظر کرد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار