گزارشي از سراي محله هاي منطقه 18؛

سراي محله مکاني براي دفع نيازهاي آموزشي- فرهنگي شهروندان

طي سالهاي اخير از سوي شهرداري تهران در محله هاي مناطق 22 گانه ساختمان هايي به نام سراي محله احداث شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مکان هايي که هدف از احداث آنها رفع نيازهاي فرهنگي شهروندان بود و امروز در بيشتر محله ها شاهد فعاليت آنها هستيم اما متاسفانه هنوز محله هايي هستند که از اين امکان شهري بهره اي نبردند و شهروندان آن در انتظار احداث سراي محله شان هستند.

بلاتکليفي سراي محله

علي اکبر نقوي دبير شوراياري محله ولي عصر(عج) شمالي با اشاره به مشکلات اهالي اين محله گفت: محله ولي عصر(عج) شمالي با مشکلات زيادي روبرو است که مي توان در اين زمينه به نبود مکاني مناسب براي رفع نيازهاي فرهنگي و آموزشي شهروندان اشاره کرد.
نقوي افزود: با ايجاد سراي محله مي توان بخش زيادي از مشکلات و نيازهاي آموزشي و فرهنگي را رفع کرد.
دبير شوراياري محله ولي عصر شمالي اظهار داشت: با پيگيري هاي مستمري که براي  تحقق اين خواسته داشته ايم شهرداري ساختماني را به عنوان سراي محله ولي عصر شمالي در نظر گرفت و بعد از توافق با صاحب ملک، تابلوي سراي محله را بر سر در آن نصب کرديم اما متاسفانه هنوز هيچ مبلغي از طرف شهرداري به صاحب ملک پرداخت نشده است لازم است هرچه سريع تر به اين موضوع رسيدگي شود تا بتوانيم به زودي خدمات مطلوبي را به شهروندان ارايه کنيم.

برطرف کردن مشکل سراي محله

در ادامه محمدرضا ندرلو شهردار ناحيه يک منطقه 18 با اشاره به مشکل ملک سراي محله ولي عصر شمالي گفت: ساختمان معرفي شده به عنوان سرا داراي مشکلات املاکي بود که به تازگي توانستيم معضلاتش را رفع کنيم.
وي افزود: طي چند روز آينده سراي محله به شهروندان و شوراياري محله ولي عصر شمالي تحويل داده مي شود.

ساخت سراي محله
در ادامه علي بخشي دبير شوراياري محله شمس آباد در اينباره گفت: خوشبختانه با پيگيري هاي صورت گرفته قطعه زميني واقع در خيابان انصاري از سوي شوراياري براي ساخت سراي محله شمس آباد جانمايي شده که به زودي عمليات ساخت آن به مرحله اجرا در مي آيد و طبق برنامه زمان بندي به بهره برداري خواهد رسيد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار