امروز و از سوي وزير كشور

استاندار جديد ايلام امروز معرفي مي‌شود

وزير كشور به‌منظور معرفي استاندار جديد و تقدير از استاندار سابق ، وارد ايلام شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور پيرو تصميم دولت مبني بر تغيير و تحول در مديريت عالي استان ايلام مصطفي محمد نجار وزير كشور ، صبح امروز (سه‌شنبه) براي معرفي عباس‌زاده استاندار جديد و تقدير از اعلائي استاندار سابق ، از طريق فرودگا ه ايلام وارد اين استان شد.

وزير كشور در بدو ورود به فرودگاه ايلام در جمع خبرنگاران با اظهار خوشوقتي از حضور در استان قهرمان پرور ايلام و يادآوري نقش خطير و ممتاز اين استان در دوران جنگ تحميلي حزب بعث عليه ايران اظهار داشت: مردم استان ايلام در جريان هشت سال دفاع مقدس دوشادوش ساير رزمندگان از مرزهاي اين ديار صيانت كردند.

نجار ادامه داد: برگ‌هاي زريني از تاريخ دفاع مقدس به نام استان ايلام ثبت و ضبط شده است.

وي هدف از سفر يك روزه خود به استان ايلام را شركت در آيين توديع و معارفه استانداران قديم و جديد ايلام عنوان كرد و گفت: استاندار قبلي ايلام منشا خدمات ارزشمندي بوده و برنامه‌هاي دولت را پيش برده است.

وزير كشور افزود: استاندار جديد ايلام نيز از نيروهاي كارآمد بوده كه انتظار مي‌رود با همكاري همه دستگاه‌هاي اجرايي و مسئولان براي موفقيت اين استان اهتمام جدي داشته باشد.

وزير كشور پس از ورود به ايلام، با حضور در مزار شهداي گمنام اين شهر در بهشت رضا(ع)، به مقام شامخ شهداي ايلام اداي احترام كرد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار