حجت‌الاسلام آقا تهراني به باشگاه خبرنگاران خبر داد

انتخاب مسئولان ستاد جبهه پايداري توسط شوراي مرکزي در جلسه هفته جاري

دبير کل جبهه پايداري گفت: در جلسه هفته جاري مسئولان ستاد اجرايي جبهه پايداري از سوي اعضاي شوراي مرکزي پيشنهاد و انتخاب مي‌شوند و همچنين در ارتباط با تشكيل ستاد مركزي و استاني تصميم گيري مي‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضي آقاتهراني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جبهه پايداري با هدف فعال شدن کميته‌ها و ستادها هر هفته نشست‌هايي را برگزار مي‌کند لذا تلاش داريم در جلسه  سه‌شنبه هفته جاري بر مبناي اساسنامه  برنامه ريزي‌هايي  را براي ايجاد نظم و انطباق بيشتر در امور  پيگيري کنيم.

وي به جلسه‌ هفته جاري جبهه پايداري اشاره کرد و گفت: مسئولان ستاد اجرايي از سوي اعضاي شوراي مرکزي پيشنهاد و انتخاب مي‌شوند و همچنين در ارتباط با تشكيل ستاد مركزي و استاني تصميم گيري مي‌شود.

دبير کل جبهه پايداري با بيان اينکه کميته‌ها از قبل هم در پيکره جبهه وجود داشت، گفت: کميته‌هاي موجود در قالب فرهنگي، تبليغات، شهرستان‌ها و کميته دانشگاهي وجود داشت اما اکنون در حال نظم و انسجام  بيشتر به اين کميته‌ها هستيم.

وي درباره ديدار آتي جبهه پايداري با آيت الله مصباح يزدي بيان داشت: زمان ديدار با آيت الله مصباح هنوز مشخص نيست اما با توجه به اينکه جمع بندي مباني کار جبهه  را با حضرات آيات به ويژه مصباح يزدي پيگيري مي‌کنيم، بنابراين بايد همه اعضا حضور داشته باشند که با هماهنگي اعضاي شوراي مرکزي زمان اين ديدار تعيين شود.

حجت‌الاسلام آقاتهراني با اشاره به ديدار خود با علماي قم در پنج‌شنبه گذشته افزود: ديداري چند ساعته در روز عرفه با مراجع و علماي قم حضرات آيات عظام صافي گلپايگاني، مکارم شيرازي، سبحاني، علوي گرگاني، نوري همداني و مصباح يزدي داشتم و نظرات اين حضرات را در رابطه با مسائل فرهنگي جويا شدم.

دبير کل جبهه پايداري مباحث سياسي مطرح شده با علماي قم را به عنوان مباحث روز عنوان کرد و ادامه داد: در رابطه با مسائل جبهه پايداري صحبتي مطرح نشد، محور  مباحث فرهنگي و در پاسخ به سوالات بنده بود.

وي خاطرنشان کرد: در حرکت و مسير سياسي جبهه پايداري مقام ولايت فقيه بسيار با اهميت است لذا هر زماني مقام معظم رهبري صلاح بدانند وارد عرصه انتخابات خواهيم شد اما ستاد و کميته جبهه پايداري را براي فعاليت در مواقع ضروري آماده مي‌کنيم.

دبير کل جبهه پايداري در رابطه با انتشار اساسنامه جبهه پايداري اظهار داشت: انتشار اساسنامه جبهه پايداري بستگي به تصميم شوراي مرکزي دارد لذا اگر اعضا موافقت نکنند اساسنامه منتشر نمي‌شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار