روی آیفون خود فوتوشاپ نصب کنید +دانلود

ابزارهاي برنامه در 5 بخش اصلي تقسيم‌بندي شده‌اند که شامل تغييرات پايه‌اي، تغييرات در رنگ، فيلترها، جلوه‌هاي ويژه و قاب‌ها مي‌شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تا کنون برنامه‌هاي زيادي براي ويرايش عکس در گوشي‌هاي آيفون عرضه شده است اما هميشه تنوع زياد و تعداد بالاي نرم‌افزارها، خوشايند نيست؛ چون در اين ميان برنامه‌هايي عرضه مي‌شوند که فقط وقت و هزينه ما را هدر مي‌دهند. به همين خاطر بيشتر کاربران ترجيح مي‌دهند تا از نرم‌افزارهاي استاندارد و محصولات شرکت‌هاي معتبر استفاده کنند.

پیشنهاد ما، برنامه ساخت شرکت Adobe Systems Incorporated است و Adobe Photoshop نام دارد که بـه احتمال زيـاد با نسخه نرم‌افزار کامپيوتـري آن آشنـا هستيد.

اين شرکت براي سيستم‌عامل iOS دو نسخه از اين برنامه را توليد کرده است. يک نسخه کامل و يک نسخه Express که ما نسخه Express آن را به شما پيشنهاد مي‌کنيم.

در برنامه فتوشاپ پيچيدگي‌ها و ابزارهاي فراوان زيادي نهفته است که براي کار کردن با آن البته به صورت حرفه‌اي، به يک آموزش کامل نياز پيدا مي‌کنيد. همان خصوصيات در نسخه موبايل نيز وجود دارد و نسخه کامل برنامه واقعا کامل است و دنيايي از توانايي‌ها را در اختيارتان قرار مي‌دهد تا به سليقه خودتان بتوانيد هر گونه تغييري که فکرش را مي‌کنيد، روي عکس‌ها اعمال کنيد اما در نسخه Express تمام اين امکانات به صورت هدفمند با هم ترکيب شده‌اند تا راحتي زيادي را به شما بدهند.

در اينجا ديگر خبري از پيچيدگي نيست و سعي شده تمام طرح‌ها و جلوه‌هاي قابل اعمال روي تصاوير در قالب‌ها و ابزارهاي از پيش تعيين شده با کيفيتي بالا جاي بگيرند.

اين نرم‌افزار به شما اجازه مي‌دهد تا با حرکات ساده به سرعت عکس‌هاي خود را ويرايش کنيد و آن‌ها رابه اشتراک بگذاريد.

با Photoshop Express قادر خواهيد بود عکس‌هاي خود را به سادگي کشيدن انگشت‌تان در سراسر صفحه نمايش بهبود دهيد و زاويه آن را با چرخش عکس درست کنيد و علاوه بر اين به تنظيم رنگ، اضافه کردن فيلترهاي هنري و يا تمرکز روي سوژه خاص از تصوير بپردازيد و اگر از هيچ کدام آن‌ها خوشتان نيامد تنها روي دکمه عقب‌گرد ضربه بزنيد تا عکس به حالت قبلي برگردد.

ابزارهاي برنامه در 5 بخش اصلي تقسيم‌بندي شده‌اند که شامل تغييرات پايه‌اي، تغييرات در رنگ، فيلترها، جلوه‌هاي ويژه و قاب‌ها مي‌شود.

هر کدام از بخش‌ها نيز داراي ابزارهاي مختلفي است که در اختيارتان قرار مي‌گيرد. اين برنامه با گوشـي‌هاي iPhone و تبلت‌هاي iPad با سيستم‌عامـل iOS 4.2 به بالا سازگار است. اگر به دنبال يک برنامه ويرايش عکس هستيد، اين برنامه مي‌تواند بهترين گزينه براي شما باشد.

براي دريافت رايگان برنامه، با حجم 26.2 MB مي‌توانيد اینجا را کلیک کنيد.
برچسب ها: دانلود ، فوتوشاپ ، آیفون ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار