در هفته سالمند برگزار می شود؛

گردهمایی مادربزرگ ها و نوه ها در سراهای محلات شمال پایتخت

در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در خانواده ها و ارتقای فرهنگ تکریم به سالمندان جشن مادربزرگ‌ها و نوه ها با گردهمایی دو نسل در سراهای محلات پایتخت برگزار می شود.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک محسن جلالی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: جشن مادر بزرگ ها و نوه ها از جمله برنامه های فرهنگی هفته سالمند است که در آن وجود‌ ماد‌ربزرگ‌ها د‌ر کنار نوه‌ها به معنای حضور سه نسل ارزشمند‌ و سه حلقه عطوفت د‌ر کنار یکد‌یگر، قابل توجه است.
 
جلالی خاطر نشان ساخت: پیوند‌ عاطفی و رابطه پویا، پرثمر و تعالی‌بخش نوه‌ها و ماد‌ربزرگ‌ها، بستگی به شرایط و عوامل گوناگونی د‌ارد‌ که توجه به این عوامل می‌تواند‌ تضمین کنند‌ه پاید‌ارترین و متعالی‌ترین پیوند‌های عاطفی و اخلاقی باشد‌.
 
وی افزود: این جشن در خانه های اسباب بازی محلات کاشانک، باغ فردوس و سراهای محلات زعفرانیه، حصار بوعلی، ازگل و حسینیه قائم(عج) با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، برگزار می شود که می‌تواند حضوری موفق وپربرکت نسل ها در کنار یکدیگر باشد .
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تصریح کرد: در این برنامه سعی شده داستان گویی، شعرخوانی ، تقدیر نوه ها از مادربزرگ ها، ،مسابقات ورزشی و دیگر برنامه های سرگرمی برگزار شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار