در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

روايت حجت‌الاسلام‌ آقاتهراني درباره حمايت پايداري‌ها از چمران و دبير کل جديد

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي در رابطه با حمايت جبهه پايداري از كانديداتوري احتمالي چمران در انتخابات رياست جمهوري، گفت: در جلسات جبهه پايداري صحبتي پيرامون مباحث انتخاباتي و حمايت از کانديداي خاص مطرح نشده است.

حجت‌الاسلام مرتضي آقا تهراني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در رابطه با حمايت جبهه پايداري از كانديداتوري احتمالي چمران در انتخابات رياست جمهوري، اظهار داشت: در جلسات جبهه پايداري صحبتي پيرامون مباحث انتخاباتي و حمايت از کانديداي خاص مطرح نشده است و اين جبهه تاکنون مباحث انتخاباتي را شروع نکرده است.
 
 دبير کل جبهه پايداري تصريح کرد: جبهه پايداري درگير مباحث اساسنامه است و براي اينکه اين اساسنامه کامل و قوي ارائه شود، اعضاي شوراي مرکزي خدمت حضرات آيات مصباح يزدي و خوشوقت رفتند تا با استفاده از رهنمودهاي اين علماي بزرگوار فعاليت تشکيلاتي خود را به طور دقيق و بر مبناي اساسنامه پيش ببرند.

*زمان اعلام اسامي اعضاي شوراي مرکزي جبهه پايداري نزديک است
 
حجت الاسلام‌ آقا تهراني زمان اعلام اسامي اعضاي شوراي مرکزي و مواضع جبهه پايداري را نزديک دانست و گفت: زمان اعلام رسمي اسامي اعضاي منتخب شوراي مركزي جبهه پايداري دور نيست، اما زمان دقيق بستگي به تصميم گيري اعضاء دارد که البته کارهاي مقدماتي صورت گرفته است.
 
دبير کل جبهه پايداري در راستاي احتمال تغيير سخنگو و دبير کل جبهه پايداري مطرح کرد: تغيير دبير کل و سخنگوي جبهه پايداري به انتخاب اعضاي شوراي مرکزي و اينکه آيا افراد شرايط و تمايل پذيرش مسئوليت و حضور را دارا هستند، بستگي دارد.
 
وي در ادامه افزود: تغييرات احتمالي جبهه پايداري قابل پيش بيني نيست چرا که گزينه خاصي مد نظر اعضاء نبوده و براي اين امر بايد همه اعضا برمبناي نظرخواهي از يکديگر تصميم گيري کنند و حرف آخر را بزنند.
 
 حجت الاسلام آقاتهراني بيان داشت: در صورت انتخاب جمعي اعضاء، کنار گذاشتن و پذيرفتن افراد مفيد است چراکه با انتخاب جمع کارها بر مبناي سلامت فکري و اعتقادي صورت مي‌گيرد.

* از نظر زماني براي پذيرش دوباره دبير کلي محدوديت دارم
 
وي در پاسخ به اين سوال که آيا شما تمايلي براي پذيرش دوباره دبير کلي جبهه پايداري را داريد، اظهار داشت: با توجه به شرايط کنوني، از نظر زماني محدوديت دارم.
 
حجت الاسلام آقا تهراني همچنين اذغان داشت: بايد ديد حضور يافتن در عرصه سياسي وظيفه است يا خير که اگر وظيفه تلقي شود، هر کسي هر چه بگويد اهميت ندارد، درغير اين صورت حضور يافتن دليلي ندارد.

*نسبت به جبهه پايداري احساس خوبي دارم

وي عنوان کرد: نسبت به جبهه پايداري احساس خوبي دارم، زيرا اين جبهه مسير خوبي را طي كرد و با توجه به اينکه وابستگي به تمکن مالي شخص يا گروهي نداشته، عملكردش مثبت است.
 
دبير کل جبهه پايداري خاطر نشان کرد: جبهه پايداري معتقد به اين است که به جاي وصل بودن به مقام قدرت و ثروت، متصل به اين باشد که گفتمان درست کدام است و پاي همان راه بايستند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار