قم/

اهتمام جدي مسولان وزارت نفت در حل مشكل زمين كتابخانه مركزي قم

استاندار قم ، لزوم مشاركت و اهتمام جدي مسولان اين وزارت نسبت به حل مشكل حقوقي زمين كتابخانه مركزي قم را خواستار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي با اشاره به پيگيري هاي صورت گرفته براي تامين زمين مورد نياز براي ساخت پروژه، گفت: با رايزني ها و بررسي هاي مختلف، زمين انبار نفت واقع در خيابان امام به عنوان محل مناسب براي احداث كتابخانه در نظر گرفته شده است.
استاندار قم به آغازعمليات اجرايي اين پروژه مهم و ضروري اشاره و تصريح كرد: اجراي سريع پروژه نيازمند واگذاري و تعيين تكليف نهايي زمين است و انتظار مي رود با مساعدت و همراهي و اهتمام جدي مسولان امر، اين مهم بزودي محقق شود.
پيريايي با اشاره به اين كه عزم لازم برای احداث این پروژه در بین همه مسئولان وجود دارد، اظهار اميدواري كرد كه با كمك و همفكري همه سازمان ها و نهادهاي مسول و قطعي شدن واگذاري زمين، شاهد اجرا و بهره برداري به موقع از پروژه مهم و كليدي كتابخانه مركزي قم باشيم.
در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين آشتياني و آقاي اميرابادي نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي نيز با اشاره به اهميت تسريع در اجراي پروژه كتابخانه مركزي قم، بر لزوم همكاري و تعامل جدي دستگاه هاي ذيربط به ويژه مسولان شركت نفت در حل مشكل حقوقي زمين مورد نياز اين پروژه فرهنگي تاكيد كردند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.