احداث سراي محله با محوريت آموزه‌هاي ديني در منطقه 15

قائم مقام شهردار منطقه 15 از احداث سراي محله در محل احداث قدس منطقه با هدف انجام وظايف اين سراي محله با محوريت آموزه‌هاي ديني واسلامي خبر داد.

خوش اقبال در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به مطلب فوق گفت: سراي محله ياد شده مشتمل بر 13 خانه تعريف شده براي سراي محلات شامل خانه اسباب بازي، خانه سلامت، خانه کارآفرين، کلاس‌هاي آموزشي، مخزن کتاب،‌ سالن‌هاي مطالعه آقايان و بانوان، بخش اداري، کتابخانه مي‌باشد.
قائم مقام شهردار منطقه 15 در ادامه يادآور شد: در جنب سراي محله مذکور درمانگاهي نيز در حال احداث است.
وي اظهار داشت: پس از تکميل و بهره برداري از اين سراي محله تمام فعاليت‌هاي فرهنگي در قالب آموزه‌هاي ديني با محوريت مسجد به شهروندان ارائه خواهد شد.
خوش اقبال خاطر نشان کرد: با اجراي اين طرح به گونه‌اي مسجد محوريت قرار گرفته و امور فرهنگي هم راستا و هماهنگ با اصول مذهبي در حاشيه مسجد انجام مي‌شود.
قائم مقام شهردار منطقه 15 در ادامه با اشاره به سراي محلاتي که در دو سال اخير مورد بهره برداري قرار گرفته است يادآور شد: در اين راستا سراي محله کيانشهر جنوبي به مساحت 370 متر مربع در يک طبقه، سراي محله والفجر به مساحت يک هزار متر در سه طبقه، سراي محله بروجردي به مساحت يک هزار و 370 متر مربع در چهار طبقه، سراي محله مسعوديه به مساحت 360 متر مربع در يک طبقه، سراي محله ابوذر به مساحت 500 متر مربع در سه طبق و سراي محله طيب سه مساحت 500 متر مربع در سه طبقه طي سال‌هاي اخير احداث و مورد بهره برداري قرار گرفته است./ف

برچسب ها: منطقه ، محوریت ، سرای محله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار