حاشيه جنگ "راه شب"؛

"راه شب" به خاطره تبديل شد

ويژه برنامه جنگ "راه شب" بامداد روز دوشنبه را با مهمانان خود به خاطره گويي گذراند.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، بامداد روز دوشنبه 27 شهريور ويژه برنامه جنگ "راه شب" كه در شب هاي فصل تابستان مهمان خانه هاي مردم است با اجراي هومن حاجي عبداللهي از شبكه تهران به روي آنتن رفت.
موضوع برنامه بامداد  روز دوشنبه جنگ راه شب خاطره بود استاد مرتضي احمدي (هنرمند)، حسين ملاغلامي (رفتگر) به همراه فرزند خود (محمد ملاغلامي) و رمضانعلي مواسات (معلم) از مهمانان بامداد روز دوشنبه جنگ راه شب بودند.
استاد مرتضي احمدي با حضور در راه شب از خاطرات زمان گذشته و روزگار كودكي خود و زادگاهش تهران گفت وي خاطرات خود را  اينگونه عنوان كرد: تمامي خانه هاي تهران يك طبقه بود و همه‌ي ما و همسايه ها در شب هاي فصل تابستان روي پشت بام مي‌خوابيديم و تمامي پشت بام ها به همديگر راه داشت.
وي ادامه داد: صبح پدر از خانه بيرون مي‌رفت و با نان سنگك برمي‌گشت و مادر هم بساط سفره صبحانه را در حياط آماده ميكرد.
حسين ملاغلي (راننده ماشين حمل زباله در استان قم) با حضور در راه شب گفت: در حين انجام كار يك كيف، با محتواي 300 ميليون تومان پول پيدا كردم و بعد از يافتن صاحب آن كيف را به او برگرداندم و هيچ انعام و مژدگاني از صاحب كيف پول قبول نكردم.
جنگ راه شب ويژه برنامه اي است كه در شب هاي فصل تابستان با اجراي هومن حاجي عبداللهي ساعت 00:30 بامداد از شبكه تهران به روي آنتن مي رود./ي2
برچسب ها: راه شب ، خاطره ، شبکه پنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار