سرای محلات میزبان شهروندان شمال پایتخت می شوند

شهردار منطقه یک گفت: به منظور خدمات رسانی 26 سرای محله در 26 محله افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و میزبان شهروندان شمال پایتخت می‌شود.

مجتبی یزدانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر 17 سرای محله در منطقه یک به بهره‌برداری رسیده است و فعالیت‌های تعریف شده در آنها در حال انجام است و 2 سرای محله جدید در حال ساخت است و 5 سرا نیز در دست تجهیز قرار دارد و تنها 2 محله فاقد سرا هستند که خریداری و راه‌اندازی خواهد شد.
وی بیان کرد: با اختصاص بودجه مورد نیاز تا پایان سال همه 26 محله منطقه به سرای محله مجهز می‌شوند.
یزدانی تصریح کرد: استقبال شهروندان از سراهای محله به جمعیت آن محله بستگی دارد که استقبال در این چند سال خوب بوده است و مردم از خانه‌های اسباب بازی و کارآفرینی راضی بوده‌اند.
وی گفت: یکی دو تا سرای محله در ابتدا امکاناتش کم بوده است ولی رفته رفته وسایلش تکمیل می‌شود و راه‌اندازی خواهد شد.
یزدانی افزود: هر یک از سراهای محلات، دارای کلاس‌های آموزشی، مشاوره‌های بهداشتی، کتابخانه، خانه کودک، آمفی تئاتر و دارالقرآن هستند و در طول سال خدمات متنوعی به شهروندان ارائه می‌دهند.
وی اظهار داشت: با راه‌اندازی سرای محلات، ضمن کاهش سفرهای فدا ناحیه‌ای و تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات فرهنگی‌، اجتماعی، آموزشی شاهد افزایش مشارکت شهروندان با مدیریت شهری برای برخورداری از محلات به سامان و آباد خواهیم بود./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار