ايزدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غرب ادبيات تهديدآميز خود بر عليه كشورمان را تغيير دهد

يک کارشناس سياست خارجي گفت: هرگونه اعمال تحريم و تهديد عليه جمهوري اسلامي ايران، امنيت اقتصادي كشورهاي غربي را به خطر انداخته لذا غرب بايد ادبيات تهديدآميز خود عليه كشورمان را تغيير دهد.

فواد ايزدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحريم هاي يک جانبه آمريکا عليه ايران گفت: هرگونه اعمال تحريم و تهديد عليه جمهوري اسلامي ايران، امنيت اقتصادي كشورهاي غربي را به خطر انداخته لذا غرب بايد ادبيات تهديدآميز خود عليه كشورمان را تغيير دهد.

ايزدي با اشاره به انتقاد شديد وزارت خارجه روسيه به آمريکا عليه تحريم هاي يک جانبه گفت: روسيه و چين از جمله کشورهايي هستند که به صراحت مخالفت خود را با اعمال تحريم‌هاي يکجانبه عليه کشورمان ابراز داشته، لذا  بسياري از کشورهاي جهان تشديد تحريم‌ها و تحديدها عليه کشورمان را مغاير با قوانين بين المللي مي‌دانند.

اين کارشناس سياست خارجي با اشاره به معاف شدن حدود 18 کشور از تحريم‌ها خاطرنشان کرد: آمريکا با معاف کردن حدود 18 کشور از تحريم‌ها عليه ايران نشان داد نتوانسته با اين کشورها به اجماع برسد و اين امر بيانگر غيرقانوني بودن اين تحريم‌ها است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحریم ، یک جانبه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار