زندگی «فضه» به روایت بهزاد بهزاد پور در سیما فیلم

مجموعه تلویزیونی «فضه» به کارگردانی بهزاد بهزاد پور در مرکز سیما فیلم تولید می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما، سید جلال چاوشیان تهیه کننده این پروژه  با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: « فضه » کنیز و خادمه حضرت فاطمه زهرا (س) و از زنان شایسته و با فضیلت اسلام است و می توان با تصویر زندگی ایشان به صورت غیر مستقیم تاریخ و حقایق زندگی حضرت زهرا (س) را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: این موضوع نیازمند تحقیق و پژوهش جدی است و در حال حاضر مراحل تحقیقاتی این پروژه آغاز شده و ظرف 3 ماه آینده نگارش متن شروع خواهد شد.

این تهیه کننده تصریح کرد: زمان پیش بینی شده برای مراحل تحقیق و نگارش 9 ماه است و احتمال دارد اوایل سال 92 " فضه " وارد مرحله پیش تولید شود.

چاوشیان اذعان داشت:  این مجموعه با درجه بندی « الف » و در 13 قسمت در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تولید می شود.

گفتنی است بهزاد بهزادپور سناریست ، تدوینگر و فیلمساز باسابقه سینمای ایران است که فیلم « خداحافظ رفیق » او به عنوان  یکی از آثار ساختار شکن سینمای دفاع مقدس لقب گرفته است.

سید جلال چاوشیان نیز اخیرا تله فیلم « ژنرال » به کارگردانی علی شاه حاتمی را برای گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه کرده است./ي2
برچسب ها: فضه ، سیمافیلم ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار