ارائه 1300 عنوان نرم افزار قرآنی

مدیر بخش رسانه های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: یکهزار و 300 عنوان نرم افزار قرآنی در نمایشگاه امسال ارائه شده است.

حسین واعظیان با اشاره به محدودیت فضا و درخواست گسترده موسسات دیجیتال قرآنی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از 170 موسسه درخواست کننده برای حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 85 موسسه با نرم افزارهای قرآنی مختلف موفق به حضور در نمایشگاه شدند.
وی با تاکید بر اینکه امسال برای نخستین بار پایگاهها و سایت های اینترنتی در نمایشگاه قرآن حضور دارند، افزود: افزایش 300 نرم افزار قرآنی نسبت به سال گذشته و ارائه 1300 عنوان نرم افزار در بخش رسانه های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن در دستور کار قرار گرفته است.
واعظیان با بیان اینکه تاکنون 3 عنوان نرم افزار قرآنی برای رونمایی تهیه شده اند ادامه داد: این نرم افزارها با محوریت علوم اسلامی و علوم قرآنی گردآوری شده و احتمال افزایش آنها وجود دارد.
*برگزاری نشستهای قرآنی
واعظیان گفت: نشستهای قرآنی با محوریت عناوین قرآن در فضای سایبری و آسیب شناسی آن در قالب کارگاههایی برگزار می شود.
وی با اشاره به فعالیت های بخش هنرهای دیجیتال در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن افزود: مفهوم ها و قصص قرآنی هر شب با ابزارهای دیجیتال و با حضور اساتید تصویری شده و به مخاطبان معرفی و ارائه می شود.
مدیر بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه قرآن گفت: در بخش ثبت ایده های قرآنی از طریق نرم افزار ایده ها امتیاز بندی شده و پس از انتخاب شدن خروجی آن در قالب نرم افزار، پورتال یا تیزر تهیه می شود.
گفتنی است 30 عنوان نشست در بخش دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی تهران برگزار می شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار