سایپادیزل، باکیفیت ترین تولید کننده خودروهای تجاری کشور در‌ سال 90

شرکت سایپادیزل به عنوان با کیفیت ترین تولید کننده خودروهای تجاری کشور در سال 90 انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شرکت سايپا ديزل با تولید محصولاتی همچون ولوو FH و ولوو FM ،عنوان باکیفیت ترین تولیدکننده خودروهای تجاری کشور در سال 90 را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، بررسی‌های انجام شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد که در سال گذشته و از میان 16 کامیون و کشنده بررسی شده،  کامیون ولوو FH و ولوو FM تولیدی شرکت سایپادیزل، به ترتیب با امتیاز منفی 22.7 و 22.8 ، رده های اول و دوم جدول ارزیابی کیفیت‌ کامیون های تولید داخل  در سال 90 را از آن خود کرده اند.

در این راستا، در رده‌بندی کلی کیفیت کامیون‌های کشور در سال 90 کامیون ولووFH در میان همتایان خود صدرنشین شد و رده‌های بعدی به ترتیب به کامیون ولووFM، کامیون یوروکارگو، کامیون ایویکو 380، کامیونت ایسوزو NPR، کامیونت ایسوزو NKR، کامیونت ایسوزو NQR، کامیون رنو Kerax، کشنده اسکانیا G380، کامیون دانگ فنگ T375 کشنده، کامیون دانگ فنگ کمپرسی D375، کامیونت الوند، کامیون دانگ فنگ باری، کامیون کاویان قزوین، کامیونت هیوندای مایتی و کامیون سنگین بنز WH اختصاص یافته است.

گفتنی است،در راستای حفظ و ارتقاء کیفیت در تمام محصولات تولیدی در شرکت سایپادیزل، کامیون کشندة دانگ فنگ T375 نیز برای اولین بار در بین محصولات غیراروپایی فول CKD، در ردة کیفی خیلی خوب قرار گرفت./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار