ارتقاء سرانه سرای محلات در منطقه 15

تابستان سال جاری چهار سرای محله تکمیل و آماده بهره برداری می شود که با تکمیل این سرای محلات سرانه سرای محلات به نحو چشمگیری در منطقه ارتقاء می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه 15 با تأکید بر تدابیر شهردار تهران مبنی بر تأمین سرانه سرای محلات افزود: از 20 محله تعداد 13 محله دارای سرای محله هستند و در هفت محله نیز در حال احداث سرای محله هستیم که تابستان سال جاری چهار سرای محله اتابک، هاشم آباد، مظاهری و رضویه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

بنابراین گزارش رضایی گفت: این سرای محلات دارای امکانات اجتماعی و فرهنگی ویژه از جمله 13 خانه شامل خانه های فرهنگ، سلامت، تعلیم، کتاب، قرآن، عترت، علم و زندگی و اسباب بازی است که در تابستان امسال راه اندازی و آماده ارائه خدمات به شهروندان می شوند.

شایان ذکر است: شهردار منطقه 15 در بازدید از سرای محلات مذکور ضمن تأکید بر اجرای طرح های نیمه تمام از روند اجرای بازپیرایی بوستان ولی عصر، مبعث، رفاه، مجموعه ورزشی اتابک، سرای محله وحدت اتابک و هاشم آباد، بازار میوه و تره بار اتابک، سوله ورزشی ولی عصر، ساختمان امکان کارگری، ساماندهی وضعیت خانه فرهنگ ولی عصر بازدید به عمل آورد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار