1325 پیام در سامانه 137 ثبت شد

مسئول سامانه 137 منطقه 17 گفت: شهروندان منطقه 17 در هفته چهارم خرداد، 1325 بار با سامانه تماس گرفته که به 1137 پیام رسیدگی شد.

خوشحال در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: 1325 پیام در سامانه 137 ثبت شده که 1137 پیام رسیدگی و سایر پیام ها در دست اقدام قرار گرفت.
وی ادامه داد: از این تعداد پیام ها 563 پیام مربوط به ناحیه دو، 420 پیام مربوط به ناحیه سه و 361 پیام ناحیه یک بوده است.
مسئول سامانه 137 اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه بیشترین پیام ها را به خود اختصاص داده که بیشترین تماس ها مربوط به ناحیه سه و دو در زمینه رسیدگی به فضای سبز بوده است.
وی خاطر نشان کرد: کمترین خواسته شهروندان در حوزه ساخت و ساز و مبارزه با جانوران موذی بود.

*4 سرای محله به منطقه 17 تحویل داده شد
مسئول دبیر خانه مدیریت منطقه 17 گفت: 4 سرای محله برای ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی به شهروندان پهنه جنوب غرب تهران تحویل داده شد.
موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: سرای محله های زهتابی، زمزم، آذری و یافت آباد به شهروندان جنوب غرب تهران تحویل داده شد.
وی ادامه داد: بافت شهری این محله ها تلفیقی از بافت مسکونی، تجاری و صنعتی تراکم است که دسترسی به خدمات فرهنگی، اجتماعی برای شهروندان دشوار بود.
موسوی خاطر نشان کرد: با تحویل این سراها هماهنگی مدیریت محله و شورایاران این 4 محله از این پس خدمات بیشتری در حوزه فرهنگی-اجتماعی به شهروندان ارائه شود.

*ارائه خدمات رفاهی به شهروندان منطقه 17
شهردار منطقه 17 گفت: خدمات شهری ، رفاهی در آستانه ماه شعبان به شهروندان جنوب غرب تهران ارائه می شود .
بهروز محمد زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: خدمات شهری، رفاهی در حوزه های مختلف فنی و عمرانی، فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک انجام شده که بخشی از آنها در آستانه اعیاد شعبانیه بهره برداری می شود.
وی ادامه داد: معمولا شهرداری مناطق 22 گانه شهر تهران یک بار در سال از پروژه های شهری مناطق بهره برداری کرده که در منطقه 17 چنین برنامه ای وجود خواهد داشت.
محمد زاده تصریح کرد: در محدوده محله باغ خزانه نیز میدانی به نام میدان سوزن بان ساخته می شود تا الگوی تردد وسایل نقلیه در این مسیر با استاندارد و شرایط بهتری انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: در سه ماه نخست سال جاری مراحل زیر ساخت سازی، تجهیز و ساماندهی بوستان جهاد یک و جهاد دو با سرعت بیشتری نسبت به سال گذشته انجام شد.
شهردار منطقه 17 اظهار داشت: در حوزه رسیدگی و تجهیز فضای سبز با توجه به استقبال شهروندان از تجهیزات بوستان ابوذر با عنوان بازیکده خانواده این امکانات به مرور در سایر پارک های منطقه نیز ایجاد خواهد شد تا فضای بوستان های منطقه خانوادگی تر از گذشته شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار