کرمان/رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی؛

با حضور وزیر علوم و مدیران اجرایی آیین نامه داخلی کمیسیون در هفته آینده تصویب می شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : با تصویب این آیین نامه حرکتی جدی در این حوزه ها صورت خواهد گرفت و در قالب سفرهای استانی مسائل مشکلات ، توانمندی ها ، قابلیت ها بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ، در  نشستی که با حضور  روسای دانشگاه های استان از جمله آزاد ، دولتی ،علمی ،کاربردی پیام نور،  و غیر انتفاعی  با هدف ارائه مشکلات  برای  رفع نیازها و توسعه آموزش عالی کشور  برگزارشد اعضا شرکت کننده مشکلات وخواسته ها و پیشنهادات خودرا مطرح کردند که قراره در کمیسیون مربوطه مطرح و برای این موارد تصمیم گیری شود .

دکتر زاهدی رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم از روسای دانشگاه ها خواست  خودرا  بعنوان مشاوری امین برای وی  بدانند و نظرات کارشناسی شده خودرا در جلسات منظم بررسی و برای مطرح در کمسیون آموزش و تحقیقا ت برای تصویب شدن ارائه دهند.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی  در این خصوص گفت  : این کمسیون با هدف توسعه کیفی آموزش عالی وتحقیقات و فن آوری در تمامی دانشگاه ها و حوزه های مرتبط است .

وی از جلسه ای با حضور وزیر علوم و مدیران اجرایی برای تصویب آیین نامه داخلی کمسیون در هفته آینده خبر داد و افزود :  در این کمسیون 5 کمیته شامل آموزش عالی پزشکی -  آموزش و پرورش -   علوم انسانی و دانشگاه اسلامی آموزش های مهارت های فن آوری و پژوهشی در نظر گرفته شده است .

دکتر زاهدی رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد :  با تصویب این آیین نامه حرکتی جدی در این حوزه ها صورت خواهد گرفت و در قالب سفرهای استانی مسائل مشکلات توانمندی ها قابلیت ها بررسی و تصمیم گیری خواهد شد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.