حجت‌الاسلام گواهي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تبليغات اجناس خارجي يک ضد ارزش است

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران گفت: وقتي مسئولي که خودش توليدکننده است از توليدات خود استفاده نکند ديگر چه انتظاري مي توان از مردم داشت تا از توليدات داخلي استفاده کنند.

حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، انتظار مقام معظم رهبري از مسئولين درباره شعار سال را سرلوحه قرار دادن اين موضوع در تمام حوزه ها دانست و اظهار داشت: کشورمان داراي سرمايه عظيم نيروي انساني است که بايد به اين داشته‌ها اهميت ويژه‌اي داده شود تا به پيشرفت‌هاي لازم برسيم.

وي ضمن اشاره به فرموده مقام معظم رهبري در خصوص شناسايي استعدادهاي مناسب براي عبور از تحريم‌ها تصريح کرد: ما به دنبال شناسايي اين استعدادها هستيم لذا اميدواريم در بحث توليدات داخلي هم به لحاظ کيفي و هم به لحلظ کمي خلأ بازار را به لحاظ اقتصادي جبران کنيم.

نماينده ولي فقيه در سپاه تهران، ساخت و توليد کالاي با کيفيت و با دوام را از موارد مورد نياز و مورد توجه مردم و مسئولين دانست و تأکيد کرد: سپاه تهران در مجموعه خود به طور کامل از توليدات داخلي استفاده مي‌کند و اهتمام دارد تا الگويي مناسب براي ساير نهادهاي مربوط باشد.

وي ضمن انتقاد از تبليغات اجناس خارجي به خصوص در فروشگاهاي کشور گفت: تبليغات اجناس خارجي يک عمل ضد‌ ارزش است و لذا بايد در تبليغات، کنترل جدي صورت گيرد.

حجت الاسلام گواهي افزود: وقتي مسئولي که خودش توليدکننده است از توليدات خود استفاده نکند ديگر چه انتظاري مي توان از مردم داشت تا از توليدات داخلي استفاده کنند.

نماينده ولي فقيه در سپاه تهران با اشاره به سرمايه گذاري سپاه در مصرف کالاهاي داخلي، تصريح کرد: هم اکنون مصرف هرگونه کالاي خارجي در داخل سپاه تهران ممنوع است و فرهنگ سازي مناسبي را در اين زمينه نيز انجام داده است .

حجت الاسلام گواهي نقش سپاه تهران در خصوص تحقق شعار سال را بسيار ارزشمند توصيف کرد و افزود: سپاه تهران در مسايلي مانند اصول فرهنگ سازي مناسب، مسايل دفاعي و جهاد سازندگي نقش عظيمي داشته و به سهم خود چندين برنامه توجيهي را در خصوص کالاهاي توليدي کارخانجات، به خصوص در شهر تهران انجام داده است.

وي در خصوص همکاري سپاه تهران با دولت در جهت تحقق شعار سال گفت: با توجه به اينکه سرمايه عظيم نيروهاي بسيج در اختيار سپاه تهران است همکاري‌هاي خوبي در اين زمينه انجام شده و کار در بخش هايي که مربوط به ما بوده با همکاري بچه هاي بسيج به نحو احسن انجام شده است.

نماينده ولي فقيه در سپاه تهران تصريح کرد: شعارها در خصوص توليد ملي، زماني محقق مي‌شود که ما بسيجي وار وارد عرصه شويم و ترديدي نيست که توفيقات بيشتري نيز نصيب ما خواهد شد.

وي در پايان ضمن دعوت از توليدکنندگان کالا درجهت توجه به مسئله کيفيت، خاطرنشان کرد: کشوري مانند چين در حجم وسيعي کالا توليد مي‌کند اما به دليل کيفيت پايين اين کالاها، مردم تمايلي به استفاده از کالاهاي چيني ندارند، لذا اميدواريم که توليدکنندگان داخل با مد نظر قرار دادن مسئله کيفيت، نظر ملت ايران را براي خريد کالاي ايراني جلب کنند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار