لنكراني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سران فتنه و اصلاح طلبان به سركردگي غرب براي نابودي نظام و انقلاب گام برداشتند

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: سران فتنه و اصلاح طلبان مردم سالاري ديني در انتخابات سال 88 را ناديده گرفتند و به سركردگي غرب براي نابودي نظام و انقلاب گام برداشتند.

كامران باقري لنكراني سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به زمينه‌هاي شكل‌گيري حماسه 22 خرداد سال 88 گفت:‌ آنچه كه انتخابات سال 88 را از ديگر انتخابات متمايز مي‌كند حضور پرشور مردم و مشاركت 85 پاي صندوق‌هاي راي بود.  
 
وي ادامه داد: پس از برگزاري انتخابات گسترده سال 88 و مشاركت حداكثري مردم افراد شكست خورده از نتيجه انتخابات با ادعاهاي واهي و اظهارات بي پايه و اساس فضايي را براي افراد سودجو و بيگانگان جهت مخدوش كردن چهره نظام فراهم آوردند.  
 
لنكراني افزود: سران فتنه و اصلاح طلبان مردم سالاري ديني در مشاركت 85 درصدي مردم براي انتخابات سال  88 را ناديده گرفته و از طريق حاكم كردن فضايي متشنج، رهنمودهاي مقام معظم رهبري را زير پا گذاشته و به سركردگي غرب براي نابودي نظام و انقلاب گام برداشتند.  
 
سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه حماسه 9 دي 88 و انتخابات 12 اسفند مجلس نهم شوراي اسلامي مهر باطلي بر حركت سران فتنه و اصلاح طلبان بود تصريح كرد:‌ مردم ايران با حضور خود در انتخابات 22 خرداد سال 88 به نظام و رهبري نظام جمهوري اسلامي ايران لبيك گفته و طرح و نقشه‌هاي بيگانگان در براندازي نظام را نقش برآب كردند.  
 
لنكراني به نزديك بودن يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اشاره و خاطر نشان كرد:‌ حماسه بزرگي كه مردم ايران در 22 خرداد 88 آفريدند بايد درس بزرگي براي انتخابات سال آتي باشد چرا كه ملت ايران با حضور با شكوه خود در پاي صندوق‌هاي راي نشان دادند كه هرگز دست از حمايت نظام نخواهند كشيد و همواره در راستاي اهداف نظام و همسو با آرمان‌هاي انقلاب حركت خواهند كرد./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار