با حضور فرمانده نيروي دريايي ارتش؛

بازي رايانه اي «مبارزه در خليج عدن» رونمايي مي شود

فردا طي مراسمي با حضور فرمانده نيروي دريايي ارتش و رئيس سازمان عقيدتي سياسي آجا از بازي رايانه اي «مبارزه در خليج عدن» رونمايي خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، فردا طي مراسمي با حضور امير دريادار سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش و حجت الاسلام آل هاشم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش از بازي رايانه اي «مبارزه در خليج عدن» در محل تالار غدير اين سازمان رونمايي خواهد شد.

بازي رايانه اي «مبارزه در خليج عدن» به عنوان نخستين بازي رايانه اي ارتش جمهوري اسلامي ايران است كه در 7 مرحله طراحي و توليد شده است كه به حضور مقتدرانه نيروي دريايي ارتش در آب هاي آزاد و مبارزه تكاوران قهرمان اين نيرو با دزدان دريايي در خليج عدن مي پردازد.

آشنايي با بازي رايانه‌اي مبارزه در خليج عدن

در اين بازي شما در نقش يكي از تكاوران نيروي دريايي ارتش قرار مي گيريد كه به مبازه با دزدان دريايي خليج عدن مي رود.

در مراحل مختلف بازي، تكاوران دريايي ارتش براي رسيدن به منطقه هاي مشخص شده بايد دزدان دريايي را از بين برده تا به سركرده دزدان دريايي دست يابند.

چيزي كه مي تواند از همان ابتداي بازي نظر شما را به خودش جلب كند، گرافيك و كيفيت بصري بسيار خوب آن است كه در مقايسه با ساير بازي هاي ايراني حرف اول را مي زند. حتي مي توان از اين بازي به عنوان يكي از بهترين بازي هايي كه در دنيا با موتور Unity ساخته شده هم نام برد.

محيط هاي بازي خوب طراحي شده اند و فضاهاي بسيار خوبي را در بازي مشاهده مي كنيد.

گر چه كيفيت بافت هاي بازي و نماي كلي آن در مقايسه با ساير بازي هاي تيراندازي دنيا از كيفيت چندان بالايي برخوردار نيست، اما با توجه به قابليت هاي موتور Unity و سعي و تلاشي كه بچه هاي سازنده اين بازي از خود نشان داده اند، شاهد يك بازي قابل قبول از اين نظر خواهيد بود. جلوه هاي ويژه بازي مانند افكت هاي آتش، دود، انفجارها و... در سطح خوبي قرار دارند و نياز بازي را برطرف كرده اند. طراحي شخصيت هاي بازي نيز همين طور است و نظر شما را به خودشان جلب مي كند.

اما يكي ديگر از قسمت هاي خوب بازي كه عموماً در بازي هاي ايراني به يك مشكل اساسي براي بازيكنان تبديل مي شود، گيم پلي است. اين بازي داراي گيم پلي بسيار خوبي است و به جرأت مي توان گفت كه بهترين گيم پلي را در بين بازي هاي ايراني دارد.

همه چيز با سرعت خوبي پيش مي رود و بازيكنان نيز با چالش هاي خوبي در طول بازي روبرو مي شوند. از بين بردن دزدان دريايي كه با آر.پي.جي جلوي شما قرار مي گيرند يا از پشت تيربار به سمت شما تيراندازي مي كنند، در نوع خودشان جالب و هيجان انگيز است.

همچنين صحنه هاي سينمايي جالبي هم در گيم پلي بازي قرار گرفته كه روند بازي را از يكنواختي خارج مي كند و هيجان بيشتري به بازي انتقال مي دهد.

تنوع سلاح ها در بازي بسيار خوب است و بازيكنان با چندين سلاح كه بسيار خوب هم طراحي شده اند بازي خواهند كرد. انيميشن هاي طراحي شده براي شخصيت هاي بازي نيز در سطح مناسبي قرار دارد و شكل دويدن سربازان، پنهان شدن پشت قسمت هاي مختلف و... نيز خوب از كار درآمده اند. در ادامه بايد به هوش مصنوعي قابل قبول بازي هم اشاره كرد.

دشمنان به خوبي در برابر شما مبارزه مي كنند و حتي در سطح آسان بازي هم شما را با چالش مواجه مي كنند. هوش مصنوعي ساير همراهانتان هم واقعاً خوب است و به خوبي شما را ياري مي كنند و مي توانند مسيرها را بسيار خوب سپري كنند، بدون اينكه با مشكلي روبرو شوند يا در قسمتي گير كنند. اگر بازي هاي ايراني را تجربه كرده باشيد، به اين موضوع پي برده ايد كه بيشتر آن ها داراي باگ ها و مشكلات اجرايي خاصي هستند كه بازيكنان را با مشكل مواجه مي كنند، اما مبارزه در خليج عدن از معدود بازي هايي است كه از باگ هاي بسيار كمي برخوردار است.

در واقع در آن مدتي كه شما مشغول بازي كردن هستيد، با مشكل خاصي براي ادامه بازي مواجه نمي شويد. بازي از استانداردهاي خوب بازي هاي اول شخص به خوبي استفاده كرده و به همين دليل شاهد يك گيم پلي بسيار خوب و روان در بازي خواهيد بود. اين بازي در مقايسه با ساخته هاي داخلي واقعاً يك بازي قابل قبول و عالي به حساب مي آيد.

مبارزه در خليج عدن از صداگذاري بسيار خوبي هم برخوردار بوده و صداهاي بسيار باكيفيتي براي بازي ساخته شده است. يكي از قسمت هاي جالب بازي كه در بازي هاي ايراني كمتر مشاهده كرديم، صداهاي سه بعدي اي هستند كه براي شخصيت هاي بازي ضبط شده اند. صداها در مكان هاي بسته به خوبي با اكو مواجه مي شوند. هچنين انيميشن هاي صورت قابل قبولي هم براي شخصيت هاي بازي طراحي شده كه در زمان صحبت كردن، شاهد آن ها خواهيد بود.

از ديگر قسمت هاي بسيار جالب بازي، اولين مرحله آن است كه در نوع خودش واقعاً عالي و خلاقانه از كار درآمده است. شروع بازي از آن قسمت هايي است كه بايد بيشتر در بازي هاي ايراني مشاهده كنيم. درباره شروع بازي همين قدر مي توانيم توضيح بدهيم كه شما را كاملاً براي ادامه بازي تشويق مي كند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار