ادامه جنجال رسوايي بزرگ تقلب در آزمون ورودي دانشگاه ها در آمريکا

رسوايي تقلب در آزمون ورودي دانشگاه ها در آمريکا، مسئولان را وادار به تغييرقوانين کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، در پی اطلاع یافتن مسئولان یک دانشگاه در ایالت نیویورک آمریکا از فروش سؤالات آزمون ورودی این دانشگاه، 20 نفر به اتهام دست داشتن در فرآیند پرداخت پول توسط دانش آموزان و خرید سؤالات از فارغ التحصیلان جدید دانشگاه بازداشت شدند.


با افشای این رسوایی بزرگ در نیویورک که مسئولان برخی دبیرستان های سطح بالای منطقه نیز در آن دست داشتند، دانش آموزان برای دریافت سؤالات مربوط به هر یک از آزمونهای دانشگاه، مبلغی تا سه هزار و ششصد دلار پرداخت می کردند.

دادستان محلی در منطقه نائوسا، در اظهاراتی در این باره گفت: اینطور نیست که ما فقط در نیویورک با نقص و ضعف در قوانین امنیتی دانشگاهها مواجه باشیم. این قوانین برای تمامی دانشگاهها در سراسر کشور یکسان هستند. به همین دلیل بود که من اقدام به جلب رضایت و موافقت مسئولان مربوطه برای اعمال تغییرات در کل نظام برگزاری آزمونها در سراسر کشور کردم.

همه ساله حدود سه میلیون و پانصد هزار دانش آموز آمریکایی در آزمونهای ورودی دانشگاهها در سراسر کشور که یک شرکت خصوصی عهده دار برگزاری آن است، شرکت می کنند. نتیجه این آزمون، شانس دانش آموزان را برای موفقیت و یا شکست در ورود به دانشگاه مورد نظرشان تعیین می کند.
برچسب ها: تقلب ، دانشگاهها ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار