رودهن/

سیب درختی شاخص کشاورزی دماوند است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سیب درختی دماوند به عنوان شاخص کشاورزی این شهرستان است، سیب دماوند یکی از مرغوب‏ ترین محصولات سیب در جهان است.

علیرضا  قاسمی ‏فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شهرستان دماوند یکی از قطب‏ های کشاورزی استان تهران در زمینه تولیدات باغی و زراعی است.

قاسمی‏ فرزاد افزود: بیش از 400 هزار تن محصولات کشاورزی در شهرستان دماوند تولید می شود.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: با توجه به نام‏ گذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب، همه تلاش مسئولان در شهرستان در جهت بارور کردن زمینه ‏های تولید است و این مهم به ویژه با حمایت از بخش کشاورزی محقق خواهد شد.

وی به طرح عظیم توسعه بخش کشاورزی که توسط هیئت دولت در راستای تولید محصولات کشاورزی در کشور و رفع نیاز داخلی مصوب شده است، اشاره کرد.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: کلید این طرح بزرگ در دماوند زده خواهد شد و شهرستان، زمین‏ های با استعداد منطقه را به کشت محصولات کشاورزی اختصاص خواهد داد.

قاسمی ‏فرزاد بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه‏ ای به بخش کشاورزی شد و سرآمد این حمایت ‏ها را می‏ توان در دولت دهم و طرح توسعه بخش کشاورزی دانست.

وی یادآور شد: با اجرای صحیح این طرح، یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که شکوفایی و بالندگی بخش‏های تولیدی است، محقق می‏ شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.