تشکیل کمیته مسئولیت‌های اجتماعی در بردسیر الزامی است

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر گفت: تشکیل کمیته مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان در جهت شناسایی نیاز‌های شهرستان ضرورت دارد.

محمد سالاری گفت: وجود کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان متشکل از نمایندگان مردم، صنایع و دستگاه‌های اجرایی شهرستان از ضروریات حال حاضر شهرستان بوده و بایستی در اسرع وقت تشکیل تا با شناسایی و اولویت بندی نیاز‌ها و تخصیص اعتبار لازم، گامی مهم در جهت رفع محرومیت ها، نواقص و کاستی‌های شهرستان برداشته شود.

 این مقام قضایی که به اتفاق دادستان شهرستان بازدید دو ساعته‌ای از واحد‌های مختلف کارخانه فولاد سیرجان ایرانیان شهرستان بردسیر داشت از تشکیل کمیته حمایت از تولید در دادگستری شهرستان بردسیر خبر داد.

سالاری بیان کرد: طی بازدیدی که امروز از بخش‌های مختلف کارخانه فولاد سیرجان ایرانیان مستقر در شهرستان بردسیر انجام شد با مدیران و مسئولین بخش‌های مختلف این واحد تولیدی دیدار و گفتگو داشتیم که بحمدلله این واحد تولیدی با کمترین مشکل در حال فعالیت می‌باشد.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی شهرستان با تشکیل کمیته حمایت از تولید در جهت حل مشکلات و موانع تولید واحد‌های صنعتی شهرستان از ظرفیت قانونی خود بهره خواهد برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار