گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

استاندار مرکزی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با مدیران روابط عمومی استان نشست صمیمی برگزار کرد.

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشست صمیمی مدیران روابط عمومی‌های استان مرکزی با استاندار در مرکز اصحاب هنر و رسانه (ماهور) برگزار شد.

استاندار مرکزی در این نشست پس از شنیدن دیدگاه‌های چند نفر از مدیران روابط عمومی‌ها، با بیان اینکه برای پذیرش هنجار‌ها در جامعه می‌توان از ابزار‌های مختلفی استفاده کرد، گفت: از جمله این ابزار‌ها تنبیه و تشویق است که در اکثر جوامع آن‌چنان مؤثر نیست؛ امروز ابزار اقناع است که می‌تواند بیش از هر ابزار دیگری اثربخش باشد.

دکتر مخلص‌الائمه افزود: وظیفه‌ی روابط عمومی‌ها در حوزه‌ اقناع سنگین است و کلیدواژه تبیین در همین بستر شکل می‌گیرد. روابط عمومی فقط رسانه نیست بلکه مرز ارتباطی کاملاً دوطرفه با مردم و کارکنان یک سازمان است.

او گفت: در عرصه‌ی روابط عمومی شاهد رشد هستیم و کمبود‌ها عموماً ناظر به عملکرد مدیران است که برخی درک و شناخت لازم از حوزه‌ی روابط عمومی را ندارند.

استاندار با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی این را هم گفت که به‌زودی اختتامیه جشنواره شهید بابایی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.