تعریض خیابان ستاره همدان باتامین اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از بهره برداری پروژه تعریض خیابان ستاره با صرف ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای سهولت رفت و آمد شهروندان خبر داد.

مرتضی حضرت زاده گفت: پروژه تعریض خیابان ستاره، حدفاصل چهارراه پاستور و خیابان هنرستان با تملک و تخریب ملکی به ارزش هشتصد و پنجاه میلیارد ریال، اسفندماه سال قبل آغاز شد و هم اکنون کمتر از سه ماه به پایان رسید و تحویل شهروندان همدانی شد.

 او از بهره برداری پروژه تعریض خیابان خیابان ستاره حد فاصل بین چهارراه پاستور و خیابان هنرستان با صرف ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای سهولت رفت و آمد شهروندان خبر داد.

 مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی که شهروندان همدان دارند بهبود وضعیت تردد و سهولت در رفت و آمد است، گفت: تعریض و بازگشایی معابر تاثیر به سزایی در کاهش بار ترافیکی محلات دارد و باعث به وجود آمدن حس رضایت‌مندی در همشهریان خواهد شد.

حضرت زاده با اشاره به اینکه معابر شهری بیش‌ترین فضای شهری را اشغال کرده‌اند و دارای مهم‌ترین کارکرد در تکاپوی شهری هستند، گفت:معابر، حلقه‌های واسط و رشته‌های ارتباطی بنا‌ها و سایر فضا‌های شهری هستندکه اگر مورد توجه قرار گیرند، بیش‌ترین کارکرد را در زندگی شهری داشته و همچنین حیاتی‌ترین نقش‌ها را برای پویایی یک شهر رقم می‌زنند.

او گفت: یک طراحی و اصلاح هندسی صحیح در معابر شهری، بسیاری از مشکلات توسعه‌ای و زیست‌محیطی و معضلات روانی و اجتماعی را در شهر کاهش خواهد داد.

 مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه احساس رضایت شهروندان از محیط شهری و خدماتی که شهرداری ارائه میدهد، عامل مهمی درجهت ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در توسعه شهری و بهبود کیفیت محل سکونت خویش است عنوان کرد رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری موجب ترغیب آنان برای همکاری با نهاد‌های شهری در جهت انجام بهتر وظایف و ارائه خدمات در سطح شهر می‌شود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.