تماس مستقیم شهروندان با ۱۱۰ تسهیل کننده عملیات‌های پلیسی است

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان تماس مستقیم شهروندان با ۱۱۰ به جای مراجعه حضوری به کلانتری را تسهیل کننده عملیات‌های پلیسی دانست.

 سرهنگ بهادر زرندی باغینی گفت: خطوط پاسخگویی به فوریت‌های ۱۱۰ از چند سال قبل به منظور دریافت و رسیدگی بهتر تیم‌های گشت انتظامی به نیاز‌های فوریتی شهروندان در مرکز استان تجمیع شدند به نحوی که با تماس هر امدادخواه از هر جای استان با ۱۱۰ کاربران مرکز استان پاسخگوی آن تماس هستند و آن مورد را به سرعت به پلیس شهرستان مورد نظر گزارش می‌کنند.

وی افزود: در این میان برخی شهروندان تمایل دارند به صورت حضوری یا تماس تلفنی با کلانتری یا پاسگاه حوزه استحفاظی تماس بگیرند که در این رابطه توصیه می‌شود موضوعات فوریتی خود را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا فرآیند‌های دریافت گزارش آنان و عملیات‌های اعزام و رسیدگی واحد‌های گشت انتظامی با سرعت و کیفیت بالاتری انجام شوند.

سرپرست معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه در پی تماس با سامانه ۱۱۰ در صورت هرگونه نارضایتی از سرعت عمل و نحوه رسیدگی به فوریت ها، امکان پیگیری موضوع نیز وجود خواهد داشت از متولیان آگاهسازی و امور رسانه‌ای هم خواست این موضوع و فرهنگ سازی تماس امدادخواهان با ۱۱۰ را به منظور اطلاع آحاد مردم اطلاع رسانی کنند. 

برچسب ها: عملیات ها ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار