پایان تور بین‌المللی دوچرخه سواری جام خزر با قهرمانی مازندران + فیلم

تیم مازندران در بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی تور دوچرخه سواری جام خزر، گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید سرافراز مازندران قهرمان شد.

بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی تور دوچرخه سواری جام خزر گرامیداشت ۱۰۴۰۰ شهید سرافراز استان مازندران که پس از ۱۰ سال وقفه، از روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت آغاز شده بود پس از ۳ روز رقابت دوچرخه سواران به پایان رسید.

در پایان این دوره که با حضور ۴۹ ورزشکار و ۹ تیم خارجی و داخلی برگزار شد تیم مازندران به مقام نخست رسید و تیم‌های عراق و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

مرحله سوم و پایانی تور بین المللی دوچرخه سواری خزر از ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت، در مسیر سرخرود به نور و بالعکس به مسافت ۹۰ کیلومتر برگزار شد که در این مرحله دوچرخه سوار عراقی به مقام نخست دست یافت.

در این مرحله حسین ایهاب الخدر از عراق با زمان ۲ ساعت و ۱۷ دقیقه بر سکوی نخست ایستاد، آرتین صدیقی از مازندران دوم شد و بنیامین حقیقی از فولاد مبارکه سپاهان به مقام سوم رسید.

آئین پایانی و اهدای جوایز با حضور فرزانه نماینده شهرستان محمودآباد در مجلس، دهقان مدیرکل بازرسی وزارت ورزش و جوانان، اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری قطر، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری مازندران و حجت الاسلام تقی زاده، امام جمعه سرخرود در مجتمع اقامتی میزبان بابلسر برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار