جزئیات مراسم دهه کرامت در حرم حضرت معصومه (س) اعلام شد

برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه (س) از شنبه ۲۹ اردیبهشت تا جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) اعلام شد.

 برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه (س) از شنبه ۲۹ اردیبهشت تا جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر شنبه و یکشنبه با قرائت دعای عهد، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید ابوالفضل موسوی، سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با شرح زیارت امین‌الله با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا با نوای محمدجواد احمدی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان و قرائت دعای ندبه با نوای سید جواد میرجعفری دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر حضرت معصومه (س) از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر محسنی و به ترتیب با مداحی رضا ساعدی، سعید شعبانی و سید رضا جدا، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدصادق باقری دوین و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد شعبانی برگزار می‌شود.

مراسم بعد از نماز عصر نیز از شنبه تا دوشنبه با مولودی‌خوانی سید مهدی موسوی، علی رئوفی و حسن حیدرزاده، سه‌شنبه و چهارشنبه با قرائت زیارت‌نامه حضرت معصومه (س) و پنج‌شنبه با مداحی محمدرضا بذری دنبال می‌شود.

مراسم پیش از اذان مغرب حرم مطهر نیز در قالب برنامه کارشناس محور شنبه با اجرای حسین حیدری، حضور حجت‌الاسلام علی‌اصغر ظهیری به‌عنوان کارشناس سبک زندگی امام رضا (ع) و مداحی محمد حیدری، یکشنبه با اجرای علی اسماعیلی، حضور حجت‌الاسلام سید بهاءالدین ضیایی به‌عنوان کارشناس سبک زندگی امام رضا (ع) و مداحی احمد ولی، دوشنبه با اجرای علی امیدواریان و حضور حجت‌الاسلام احمد لقمانی به‌عنوان کارشناس سبک زندگی اهل‌بیت (ع) و مداحی علی‌اصغر اسکندری برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم قبل از اذان مغرب سه‌شنبه با اجرای رضا حبیبی و حضور حجت‌الاسلام محمدرضا اعوانی به‌عنوان کارشناس نهج‌البلاغه، چهارشنبه با اجرای رضا حبیبی و حضور حسین کاجی به‌عنوان کارشناس سیره شهدا، پنج‌شنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با اجرای علی اسماعیلی و کارشناسی حجت‌الاسلام محمد اسماعیل خورشیدی و جمعه با اجرای حسین حیدری، سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی سبزواری و قرائت زیارت آل یاسین با نوای قاسم جباری برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدصادق میرشفیعی و مداحی سید محسن بنی فاطمی، یکشنبه با سخنرانی آیت‌الله میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی آریا و مداحی سید رضا تحویلدار و از سه‌شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی، سید حسین آقامیری و علی نظری منفرد برگزار خواهد شد.

همچنین یکشنبه‌شب بعد از نماز عشا زیارت فاطمتین با نوای عباس حیدرزاده و پنج‌شنبه‌شب دعای کمیل با نوای رضا ایزدی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار