برخورد جدی پلیس آذربایجان غربی با تخلفات موتورسیکلت سواران

پلیس آذربایجان غربی در قالب طرح آرامش و ایمنی ترافیک با موتورسیکلت سواران برخورد می کند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی درباره طرح پلیس راهور برای ساماندهی موتورسیکلت سواران گفت: تخلفات مربوط به موتورسیکلت سواران از جمله مواردی است که هم جان و سلامت خود این افراد را به خطر می‌اندازد و هم ممکن است برای دیگر شهروندان نیز مشکلاتی را ایجاد کند 

سرهنگ حجت مشتاق  با بیان اینکه در همین راستا با تخلفاتی از جمله حرکت درخلاف جهت خیابان، عدم استفاده از کلاه ایمنی، حرکت درپیاده‌رو، عبور از چراغ قرمز، همراه نداشتن مدارک، نداشتن و مخدوش بودن پلاک و حرکات مخاطره‌آمیز نظیر تک‌چرخ زدن و حرکات نمایشی و. نقص، فنی چراغ‌ها ... در این طرح بدون اغماض برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان تاکید کرد: این طرح در راستای مطالبات مردمی به خاطر انجام برخی از تخلفات و قانون گریزی از سوی برخی از موتور سیکلت سوار‌ها می‌باشد که مردم و دیگر شهروندان در این زمینه دغدغه‌های دارند که به جا و به حق بوده و خواستار برخورد با این تخلفات هستند. در همین راستا نیز برخورد پلیس با این تخلفات بدون اغماض خواهد بود.

سرهنگ مشتاق خاطر نشان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که حدود یک چهارم از جان باختگان حوادث ترافیکی در معابر درون شهری استان آذربایجان غربی مربوط به راکبین و ترک نشینان موتور سیکلت بوده که پلیس، با احساس، مسئولیت درقبال حفظ جان این افراد یک سری سختگیری‌ها را انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.