حمایت بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری از ایده‌های مردمی

بنیاد نخبگان در راستای اجرایی کردن شعار سال و مشارکت‌دهی مردم در امور نخستین گفتاورد ملی با شعار نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان را به مرحله اجرا گذاشته است و از ایده‌های مردمی استقبال و حمایت می‌کند.

یعقوب طادی رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: این رویداد ملی که بستری برای ارائه چرخش‌های تحول‌آفرین است در محور‌های مالی و پولی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حکمرانی و سیاست برگزار می‌شود.

وی با بیان جزییات این رویداد ملی، افزود: در نخستین گفتاورد ملی نخبگان افراد در هر سطح از تحصیلات و در هر حرفه و شغلی می‌توانند ایده‌های خود را در راستای رفع مساله و مشکلی از کشور در این رویداد ثبت کرده و در این رقابت شرکت کنند.

طادی با بیان اینکه با دعوت از همه اقشار مردم استان برای شرکت در این رویداد ملی، اضافه کرد: در مرحله منطقه‌ای این رویداد شرکت‌کنندگان استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، قم و مرکزی ایده‌های خود را به دبیرخانه ارسال می‌کنند و پس از رقابت با یکدیگر ایده‌های برتر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای شرکت در گفتاورد ملی نخبگان وجود ندارد، اظهار داشت: افراد از هر قشر و سطح سوادی که باشند می‌توانند به صورت تکی یا گروهی ایده‌های خود را برای رفع مشکلات و چالش‌ها فعلی و بهبود وضعیت شاخص‌های توسعه به دبیرخانه ارائه دهند.

طادی با بیان اینکه متناسب با شعار سال مشارکت‌دهی مردم در امور راهگشاست و گفتاور ملی نخبگان فرصتی را برای تعامل نخبگان، مدیران و مردم فراهم کرده است، تصریح کرد: افراد و گروه‌های مختلف در مراحل مختلف ارزیابی و در هر مرحله نیز هدایایی برای افراد شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند ایده‌های خود را تا ۲۸ خرداد به آدرس اینترنتی bmn.ir ارسال کنند، بیان داشت: ایده‌هایی که به مراحل نهایی برسند علاوه‌بر اینکه ۱۰ میلیارد ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند بلکه برای پیاده‌سازی این ایده نیز ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده می‌شود.

طادی ادامه داد: در این استان حدود ۷۰۰ نخبه شناسایی شده است که تعداد زیادی از این نخبگان، مستعدین دانش‌آموزی، دانشگاهی و اعضای هیات علمی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.