۴۰۰ بانوی تأثیرگذار استان بوشهر تقدیر شدند

در کنگره دختران تاثیرگذار استان بوشهر از ۴۰۰ بانوی تأثیرگذار شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان تقدیر شد.

اکبر پورات، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در کنگره دختران تاثیرگذار استان بوشهر که با حضور مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: امروز تمام تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی روی دختران و زنان عفیف جامعه ماست که باید با کار فرهنگی برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: ما در استان بوشهر با درایت استاندار، شاهد حضور زنان فعال و تاثیرگذار در بخش‌های مختلف مدیریتی از جمله مدیران کل، بخشداران و معاونین مدیران و سایر بخش‌های جامعه هستیم که به خوبی ایفای نقش می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به هدف برگزاری این کنگره افزود: در این کنگره از ۴۰۰ بانوی تأثیرگذار از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر (از هر شهرستان بیش از ۴۰ بانو) تجلیل شدند.

پورات عنوان کرد: در حال حاضر شاهد عقب ماندگی‌هایی در بخش فرهنگی هستیم که باید با برنامه‌ریزی دقیق جبران شود و نقش زنان به ویژه زنان فعال و صاحب ایده در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اذعان کرد: باید با همکاری بانوان اثرگذار استان بوشهر، اقدامات و برنامه‌های موثری تدوین و تهیه شود که از جمله این برنامه‌ها، بسته فرهنگی با هدف آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی به ویژه برای نوجوانان و جوانان باشد و به مسئله جمعیت و نقش بانوان در این خصوص نیز توجه ویژه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.