سفر هوایی پانزده هزار نفر از فرودگاه سنندج به مقصد تهران و بالعکس

حدود پانزده هزار نفر در سال گذشته از طریق فرودگاه سنندج به تهران و بالعکس سفر کردند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کردستان در گفتگو اختصاصی با باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون دو پرواز در هفته از مقصد فرودگاه سنندج به تهران و بالعکس انجام می‌شود و تا روزانه دو پرواز با توجه به نیاز و تقاضای موجود مسافران قابل افزایش است.

سید علی اکبر کمالان گفت: بر اساس تجارب و اطلاعات موجود و در شرایط ایده ال، برقراری هفته‌ای دو پرواز به سلیمانیه و دو پرواز به مشهد مقدس از مبدا سنندج قابل انجام است.

وی با اشاره به فعالیت منظم فرودگاه سقز نیز از زمان افتتاحش در سال گذشته و در زمان سفر هیات دولت به استان گفت: هم اکنون روز‌های پنجشنبه پرواز از فرودگاه سقز به تهران و بالعکس انجام می‌شود که پیگیر هستیم آن را به روز یکشنبه تغییر بدیم تا مردمی که برای امورات اداری و یا درمانی به تهران می‌روند زمان سفرشان بهتر باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کردستان افزود: از زمان به بهره برداری رسیدن فرودگاه سقز تاکنون حدود ۹۰۰ نفر از خدمات پروازی این فرودگاه بهره‌مند شده اند.

سید علی اکبر کمالان افزود: یکی از اولویت‌های توسعه‌ای سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه سقز است و امیدواریم شاهد توسعه بیشتر این فرودگاه تازه به بهره برداری رسیده باشیم.

برچسب ها: فرودگاه ، سنندج ، سقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.