موافقت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس

منابع صهیونیستی اعلام کردند وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس در غزه موافق و از نتانیاهو نیز خواسته است آن را قبول کند.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد از پیشنهاد مصر در مورد توافق آتش بس و آزادی اسرا در غزه حمایت می‌کند و از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا آن را تصویب کند.

براساس گزارش آر تی، گالانت در این خصوص گفت: این یک معامله خوب است و این وظیفه ماست که به عنوان وزیر دفاع (جنگ) و نخست وزیر اسرا را بازگردانیم.

گالانت گفت که او علناً از این معامله تمجید نکرده تا هزینه آن افزایش پیدا نکند. وزیر جنگ اسرائیل در جلسه کابینه صهیونیستی اعلام کرد که این فرصتی برای تل آویو است تا اسرای خود را بازگرداند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که گالانت قویاً از این توافق حمایت و اشاره کرد که در جلسه کابینه نظامی پیشنهاد مصر تصویب شد. او تأیید کرد که این طرح مورد حمایت همه اعضای کابینه جنگ، از جمله روسای تشکیلات قرار گرفته است.

او توضیح داد که نتانیاهو در ابتدا ملاحظات خود را ابراز کرد، اما این پیشنهاد در نهایت تصویب شد. رسانه‌ها گزارش دادند که در جلسه کابینه که پس از جلسه شورای جنگ برگزار شد، نتانیاهو و روسای تشکیلات تصمیم گرفتند از ترس افشای اطلاعاتی که به مذاکرات آسیب می‌زند، آن را به اعضای کابینه ارائه نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
۳۵ هزار نفر کشتن هنوز طلبکارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ننگ بر کشورهای عربی که نشستند تا رژیم صهیونیستی این بلا را سر هم نژاد شان بیاورد .
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینک فرزندان نابغه عرب که جشم دیدن مقاومت نیروهای نیابتی ایران را ندارند با حالت محزون و نالان در پی نجات اسراییل از باتلاقی اند که بشدت در ان گیر کرده چرا که پیروزی نیروی های نیابتی برای انان مخصوصا کشور مصر که زمانی پرچمدار مبارزه با اسراییل یود و با ان همه دبدبه شکست مفتضانه ای خورد سنگین است که مثلا حوثی های یمن با یک قواره لباس و یک شمشیر اسراییل را به چنین ردزی بیندازند امروزه تمام سران کشورهای عربی در برابر یک قواره لباس و یک شمشیر احساس بدبختی و درماندگی می کنند و آنان دوست دارند قضیه را آبرومندانه تمام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیشنهادی که مصر بدهد در نهایت به نفع اسرائیل است خیانت کاران به گروه مقاومت و فلسطینیان بجای دفاع از فلسطین به دنبال نجات اسرائیل هستند .این تکاپوی مصر و عربستان و امارات نشانه وجود ضعف در بین کشورهای اسلامی خصوصا اعراب است و گروهای مقاومت هم با هم بخوبی هماهنگ نیستند و جاسوسان و خائنین بین آنها رخنه کرده.باید بیشتر مواظبت کرد و خودفروشی را پیدا کرد تا از شهادت فرماندهان جلو گیری کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
قشنگ معلوم به غلط کردن افتادن وجلو حماس کم آوردن .درود بر رزمندگان عزیز حماس وجیهه مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
فلیسطینی ها باید بعد از موافقت اتش بس
هوشیار و گوش بزنگ باشند
چونکه اصلا مورد اعتماد نیستند
در این 76 سال .اشتغال اینو ثابت کرده اند
تبسم بر لبان ولی خنجر در دست دارند
آخرین اخبار