جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود

در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، هفته ملّی جمعیت و روز ملّی گُل محمّدی و گلاب؛ جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، هفته ملّی جمعیت و روز ملّی گُل محمّدی و گلاب؛ جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

محمّدعلی فرجی افزود: این جشنواره نخستین بار با بخش‌های متنوع از پنج‌شنبه ۲٠ تا یک‌شنبه ۳٠ اردیبهشت ماه به مدّت ۱۱ شب در چایخانه حضرت رضا (ع) در پارک آیت الله مدنی کاشان اجرا می‌شود.

او گفت: این رویداد هر شب از ساعت ۲٠:۳٠ تا ۲۳ با برنامه‌های متنوعی از جمله جشن گُل محمّدی و گلاب، آیین گُل غلتان، جشن دُخــتـــیـــژن، جشن مــادران+۳، جشن دوقلو‌ها و چندقلو‌های کاشانی، جشن خـواهــــر بــــرادری، نمایش فیلم سینمایی و فیلم کوتاه و جشن اُردی‌بهشت کاشان برگزار می‌شود.

فرجی هدف از اجرای این جشنواره را ایجاد نشاط معنوی و امید آفرینی و در راستای شادیانه میلاد امام الرئوف و کریمه اهل بیت (ع) برشمرد و افزود: جشنواره چای گلاب و عطر حرم با همکاری کانون خدمت رضوی شعبه کاشان و با حضور خادمین افتخاری امام رضا (ع) اجرا می‌شود.

جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود

برچسب ها: گل محمدی ، گلاب ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.