دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد

سخنگوی مرکز مبادله گفت: یازدهمین جلسه حراج سکه طلا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یازدهمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

او گفت: این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع یازدهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد. شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

برچسب ها: سکه طلا ، مرکز مبادله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنام خدا
با سلام
قیمت زمین و مسکن و خودرو را تا چندین برابر قیمت فعلی کاهش دهید و هر روز به بهانه افزایش قیمت های داخلی و جهانی قیمت ها را افزایش ندهید.و به هر ایرانی سر پرست خانوار ایرانی حداقل یک زمین 200 متری اختصاص دهید. از دانشمندان جوان ایران اسلامی برای حل مسئله گرانی و مسکن و خودرو استفاده نمایید و مافیا را از بین ببرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
هیچ تاثیری نداره کلاه برداری دولت ازمردمه واسه کسری بودجه ربع سکه ۵تومنی ۱۴ میلیون چه حراجی......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
هنوزم خبری از سکه‌ های جديد بدون‌ تاريخ نيست
بازم سکه‌ های قديمي با حباب اختلافی ضرب توليد به ‌ خورد مردم می دهند
جالبه همين خبر اگر از زبان و دهن يک آدم عادی و يا هنرمند زده‌ بودند تا الان براش تشکیل پرونده و نامه احضاریه که‌ چرا دروغ يا شايعه پخش‌ کردی
۴ ماه گذشت یکی نيست از رئیس بپرسه چخبر از فروش سکه‌ هاي جديد؟؟
آخرین اخبار