اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.

سیدرضا یحیوی مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تا شناس
۱۳:۲۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
حجت الاسلام غبیشاوی در بخش‌هایی از خطبه خود در جمع نماز گزاران با تداوم مشکلات کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان بر لزوم اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت که مصوبه مجلس است، تاکید کرده و از دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست نمود با رفع هرچه سریعتر ایرادات طرح و تأیید آن دل کارگران و ملت را شاد نماید. آنها گفتند: مطالبه اصلی کارگران؛ حذف شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی است که بارها وعده انجام آن داده شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
تمام یارانه های آشکار و پنهان باید برابر و نقد وبه همه داده شود،در ظاهر به نفع فقیر صحبت میشود ولی در عمل یارانه پنهان که فرضا نفری ۷میلیون تومان ماهیانه باید باشد،توسط یک فقیر یک میلیون و یک مرفه سی میلیون استفاده میشود یعنی به هر نسبتی که طرف توان مصرف و خرج کردن دارد،یا به طور مستقیم یا غیر مستقیم ( ارزانتر بودن کالا و خدمات)، یعنی در واقع دزدی عده ای از عده ای دیگر است که وجاهت قانونی پیدا کرده و باعث فقر و اسراف وشکاف طبقات و قاچاق و آلودگی هوا و رانت و منشاء بسیاری از ناهنجاریها شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ن مالیات کم آوردن ...میدونید مردم چقدر ای پول خوابید تا حقوق کارمندان دولت بی عرضه رابدهد و مالیاتهاش صفر کند ..
اینها هر غلطی که میکنن بی دلیل نیست ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
حتی اگر در کشور هیچ کار و تولیدی نداشتیم و فقط منابع انرژی را به قیمت واقعی و صادراتی میفروختیم و مازادش را صادر میکردیم و درآمدش را بین صاحبانش که همه مردم هستند تقسیم و مواد غذایی را وارد میکردیم،اوضاع نصف مردم از الان بهتر بود،سالیانه صد میلیارد دلار یارانه پنهان یعنی نفری بالای هزار دلار سهم هر فرد،که الان ۷۰ درصد خانواده ها حتی با انجام کارهای سخت چنین درآمدی ندارند.!!!؟در حالی که قیمت جهانی اقلام اساسی در حدود ایران است ماشین و گوشت ارزانتر از ایران است،فقط کمتر از نفری صد دلار در سال هزینه نانمان کمتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پس چرا امسال کارت کودکان زیر پنج سال که دچار کمبود وزن هستند شارژ نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
من کالا برگ نمی خوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
طرح افتضاحی است نقدی حساب کنید درد سر برای مردم درست نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
احتمالا مدل جدیدتون اینه که یارانه مردم رو قطع کنید.ای شیطون صفتها.
ضمنا یارانه۲۲۰تومنیتون این ماه۲۰۰بود و ماکارونی شارج نشده بود.
و فروشگاهها هم ب هرمبلغی ک دلشان میخوادحساب میکنن جنسشون رو.
آخرین اخبار