ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد

نشست هم اندیشی هیئت امنای زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین در نشست هم اندیشی هیئت امنای زائرسرای چهارمحال و بختیاری با تقدیر از زحمات دست اندرکاران زائرسرای این استان، بر اهتمام همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا تأکید کرد.

وی افزود: این زائرسرا با هدف استفاده زائرین کم درآمد و محرومان جامعه در شهر مشهد در دست ساخت است.


بیشتر بخوانید

پیشرفت ۴۵ درصدی زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد


حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این نشست با تقدیر از همکاری مسئولین برای تکمیل زائراسرای استان، ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات به حق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه است.

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به روستا‌های سخت گذر شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق قدردانی کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست دستورات لازم برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.

زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.
این زائرسرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار