فعالیت ۲۵ گشت تعزیرات در ماه رمضان و نوروز/ دو قنادی معروف پلمب شدند+ فیلم

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از فعالیت ۲۵ گشت تعزیرات در ماه رمضان و نوروز برای برخورد با متخلفان خبر داد.

احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران درباره تعداد گشت‌های فعال در تهران گفت: در خصوص گشت‌های نوروزی و ماه رمضان، ۲۵ اکیپ را تشکیل دادیم که هر کدام متشکل از ۵ نفر شامل رییس شعبه، بازرسان صنف و بازرسان اتاق اصناف و جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت است که نظارت بر همه صنوف دارند بویژه نظارت بر کالا‌های اساسی ویژه ماه رمضان و عید نوروز مثل خشکبار و میوه و تره بار و پوشاک و کالا‌های پروتئینی مثل گوشت و مرغ که در اولویت ماست.

وی با بیان اینکه ما گشت‌های سیار و ثابت داریم، گفت: گشت‌های ثابت در بازار‌های شلوغ و میادین تهران به صورت ثابت مستقرند و گشت‌های ویژه هم در میادین مستقر هستند و مردم می‌توانند از این طریق به گشت‌های مستقر ما در میادین شلوغ مراجعه کنند و اگر تخلفی دیدند را گزارش دهند.

 

 

جعفری نسب اظهار کرد: تخلف‌های مختلفی در این روز‌ها از برند‌های مختلف قنادی داشتیم که دو تا از آنها پلمب شد و دو تا از پروتئین فروشی‌های گوشت و مرغ در میدان بهمن که گرانفروشی کرده بودند پلمب شدند و دو غرفه هم در میادین میوه و تره بار که میوه‌های های ناقص و غیربهداشتی را به فروش می‌رساندند پلمب شدند. گشت‌های تعزیرات به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و قطعا با متخلفین در این زمینه برخورد می‌شود.

 

برچسب ها: تعزیرات ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار