معاون استاندار زنجان:

مشارکت مردم در انتخابات موجب تقویت اقتدار و پیشرفت کشور می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه حضور فعالانه مردم در انتخابات پیش رو و هر رای آنها مانند پتکی بر پیکر دشمنان است، گفت: مشارکت عموم مردم در این رویداد سرنوشت ساز، اقتدار و پیشرفت کشور را بیش از گذشته تقویت می‌کند.

 ابوالفضل رفیعی شامگاه دوشنبه در نشست با فعالان و تشکل‌های اجتماعی و مردمی استان زنجان، گفت: این روزها، هم و غم دلسوزان نظام اسلامی در راستای برگزاری باشکوه انتخابات اسفند سال جاری است.

وی با بیان اینکه در راستای تبیین این رخداد مهم جلسات متعدد با اقشار مختلف در حال برگزاری است، اضافه کرد: یکی از تاثیر گذارترین نهادهایی که در جامعه نقش آفرینی می کنند، تشکل های مردمی اعم از گروه های جهادی، خیریه ها و سمن ها هستند.

این مسوول با تاکید بر اینکه سازمان های مردم نهاد در بین مردم بوده و حلقه واسطه بین حاکمیت و مردم هستند، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با راهکارها و برنامه های متعددی درصدد تضعیف نظام اسلامی و بی اعتماد کردن مردم به نظام و انقلاب هستند.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه طی ۴۵ سال گذشته دشمنان از هیچ برنامه و توطئه ای علیه کشورمان دریغ نکردند، ادامه داد: در زمان حاضر، دشمنان جنگ ترکیبی گسترده ای را علیه نظام اسلامی آغاز کردند و به زعم خودشان براندازی نظام را دنبال می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم سالاری یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است، افزود: ملت غیور ایران با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها در صحنه های مختلف حضوری به هنگام داشته اند.

رفیعی با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب مردم در تعیین سرنوشت کشور خویش هیچ نقشی نداشتند، افزود: بینش سیاسی به تقویت مشارکت سیاسی منتهی می شود و این مهم اکنون نمود عینی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دشمنان و بدخواهان ملت ایران با برتری رسانه ای بر انتخابات متمرکز شده اند، ادامه داد: دشمنان با سرمایه گذاری هنگفت درصدد دستیابی به اهداف خود هستند که همان ایجاد شکاف بین مردم و نظام از طریق تشویق مردم به شرکت نکردن در رخداد مهم انتخابات است درحالیکه از این موضوع غافل هستند که نظام جمهوری اسلامی چیزی جز مردم نیست.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف از حق طبیعی رای دادن و شرکت در سرنوشت کشور برخوردار هستند، اظهار داشت: اقناع سازی از طریق تبیین، عامل مهمی در مشارکت مردم در پای صندوق های رای بوده و در این خصوص، نخبگان، گروهها و اشخاص صاحب نفوذ نقش مهمی بر عهده دارند.

رفیعی یادآور شد: حضور مردم در رویداد مهم انتخابات، جایگاه نظام اسلامی را در جهان ارتقا می دهد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب برای کشور مصونیت ایجاد می کند و نهایتا به پیشرفت کشور منجر می شود.

وی با اشاره به سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: این بیانیه چارچوبی برای حرکت پیش روی مسئولان و مردم به ویژه جوانان بوده که بن مایه آن خوش بینی، امید و ایمان نسبت به مسیر و آینده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.