امدادرسانی به بیش از ۸۰ خودرو در طوفان شن

سرهنگ محمدی گفت: در شرایط طوفان شدید شن و ماسه اخیر، کارکنان پلیس راه استان کرمان به بیش از ۸۰ خودروی در راه مانده امداد رسانی کردند.

سرهنگ پیام محمدی گفت: مجموعه پلیس راه شمال استان کرمان به صورت شبانه روزی به مردم و رانندگان عبوری از محور‌های طویل استان کرمان خدمت رسانی می‌کنند و شرایط آب و هوایی سخت هم تاثیری در روند خدمتگزاری این مجموعه نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شرایط سخت آب و هوایی، انگیزه کارکنان پلیس راه را در خدمت رسانی به مردم بیشتر می‌کند، افزود: در شرایط طوفان شدید شن و ماسه اخیر نیز کارکنان پلیس راه با حضور شبانه روزی در محور‌های مواصلاتی به خصوص محور فهرج ـ زاهدان و انار ـ یزد به بیش از ۸۰ خودروی در راه مانده امداد رسانی کردند.

رئیس اداره نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان کرمان با اشاره به استمرار این گونه خدمات رسانی‌های بی وقفه و جهادی از شهروندان خواست: در مواقعی که شرایط آب و هوایی خاصی جریان پیدا می‌کند از تردد غیرضروری پرهیز و در صورت روبرو شدن با طوفان غبار و هوای مه آلود با چراغ مه شکن و سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند و در صورت کاهش کامل دید در حاشیه امن جاده توقف کنند. 

برچسب ها: طوفان شن ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار