مانور عملیاتی تیم سحر جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل برگزار شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:مانور عملیاتی تیم سحر جمعیت هلال احمر اردبیل با هدف حمایت‌های روانی و اجتماعی برگزار شد.

حمید قویدل در حاشیه برگزاری مانور تیم سحر اظهار کرد: این مانور با مشارکت ۲ مدرسه در قالب ۴۰ دانش آموز در سالن ورزشی منادیان صلح در ۳ سایت آموزشی برگزار شد.

به گفته او کنترل خشم و اضطراب، امداد و کمک‌های اولیه، راه‌های پیشگیری از جویدن ناخن و شب ادارای، بازی با کودکان، اجرای مسابقات ورزشی بومی محلی و نقاشی از آیتم‌های این مانور بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه تیم سحر در حوادث متعدد در زمینه ارائه خدمات حمایت روانی فعالیت می‌کند، تشریح کرد: افراد در حوادث مترقبه و غیرمترقبه علاوه بر آسیب‌های مالی و جانی، دچار آسیب‌های روحی و روانی هم می‌شوند که جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند در قالب تیم سحر برای کاهش آلام بشری به این آسیب‌ها هم امدادرسانی کند.

قویدل با بیان اینکه آسیب‌های روحی و روانی می‌تواند انسان را دچار مخاطرات دیگری کند، تشریح کرد: در این زمینه تیم سحر جمعیت هلال احمر با توجه به جامعه هدف خود، برنامه‌هایی در زمینه حمایت روانشناختی، گفتار درمانی، بازی درمانی و ... اجرا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار