محکومیت ۱۸ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در مشهد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت ۱۸ میلیارد و ۵۸۵ میلیون قاچاقچی سوخت خبر داد.

مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه با توجه به مدارک در پرونده اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

او افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با توجه به اطلاعات دریافتی در بازرسی از یک چهاردیواری در حاشیه شهر دپوی سوخت قاچاق را کشف و پرونده را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: کارخانه متخلف تولید آرد به اتهام عرضه خارج از شبکه گندم در شعبه ۲ بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد بیش از هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد. پرونده کارخانه آرد متخلف به اتهام عرضه خارج از شبکه ۹۶۳ تن ۲۰۸ کیلوگرم گندم به ارزش ۱۴۴ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال در شعبه ۲ بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدنی بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز اعلام و علاوه بر الزام کالا در شبکه توزیع متخلف را به پرداخت هزار و ۴۴۴ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ده برابر ارزش کالا محکوم کرد.

او تصریح کرد: بازرسان اداره جهاد کشاورزی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از کارخانه آرد واقع در شهرک صنعتی مشهد فرم گزارش تخلف عرضه خارج از شبکه گندم را در محل تنظیم و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار