برگزاری سومین رویداد تانا در پارک علم و فناوری یزد

مدیر فن بازار منطقه‌ای استان یزد گفت: سومین رویداد تانا با هدف شناسایی طرح‌های نوآورانه در زمینه پلی مر، نساجی و پوشاک برگزار می‌شود.

نیک سیرت مدیر فن بازار منطقه‌ای استان یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: سومین رویداد تانا به طرح توسعه و ارتقاء زیست بوم نوآوری استان‌ها اختصاص دارد و این دوره در حوزه پلیمر، نساجی و پوشاک از سوی پارک علم و فناوری یزد برگزار می‌شود.

او بیان کرد: این رویداد از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آذر در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش فناوری و فن بازار استان یزد برگزار می‌شود.

مدیر فن بازار منطقه‌ای استان یزد اظهار داشت: در این رویداد در ابتدا نیاز‌های فناورانه در صنایع پلیمر، نساجی و پوشاک از سوی تیم‌های متخصص امر تدوین، و طرح نیاز فناورانه شناسایی شد و بعد کتابچه نیاز‌ها آماده شد که این کتابچه به صورت عموم فراخوان شده است.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح‌ها و ایده‌های رفع کننده این نیاز‌ها در حال جمع آوری است و هدف از برگزاری این رویداد هم رسانی بین صاحبان نیاز و ارائه دهندگان طرح‌ها و ایده‌های فناورانه است.

 مدیر فن بازار منطقه‌ای استان یزد افزود: بعد از جمع آوری ایده‌ها از سوی پارک علم و فناوری یزد در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش فناوری و فن بازار سال ۱۴۰۲ استان یزد در محل شهرک بین المللی نمایشگاه‌ها، مرحله بعد این رویداد با حضور عناصر فعال در زیست بوم فناوری و نوآوری استان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: نوآوران و صاحبان ایده در زمینه پلیمر، نساجی و پوشاک می‌توانند از تاریخ ۲۷ آبان تا ۱۲ آذر سال ۱۴۰۲ طرح‌های خود را از طریق آدرس http://ystp.ac.ir/tana ارسال کنند همچنین کتابچه نیاز‌های فناورانه در این حوزه را نیز از طریق همین آدرس دانلود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار