کشف ۹ کیلوگرم مواد مخدر در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۹ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا گفت: در یک عملیات مشترک ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان با عملیات ویژه استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دریافتند که فردی با یک دستگاه خودرو سواری در حال انتقال مقادیری مواد مخدر در مسیر اسفراین به جاجرم می‌باشند لذا، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مواد مخدر با هماهنگی قضائی نسبت به استقرارایستگاه ایست و بازرسی در محور اقدام کردند، افزود: ماموران در نهایت موفق به شناسائی خودروی متهم شدند که به محض روئیت خودروی مورد نظر نسبت به توقیف آن اقدام و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

سرهنگ محمد روهنا با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متهم مقدار ۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، افزود: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگر و یک خودرو توقیف که مراتب پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند نمی‌دهد.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.