تراژدی جاده سلماس _ارومیه پایانی ندارد/۸ کشته و زخمی در تصادف

بر اثر سانحه رانندگی در محور سلماس _ارومیه ۸ نفر کشته و زخمی شدند.

سانحه رانندگی که ساعاتی پیش در پهله جاده سلماس _ارومیه  ۸ نفر کشته و زخمی بر جای گذاشت.

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: براثر برخورد سواری پژو با پیکان در این محور ۴ نفر از سرنشینان خودروی سواری پیکان که از یک خانواده بودند  و اهل روستای چهریق سلماس در دم جان خود را از دست دادند.

سرهنگ رضا پناهی مقدم افزود: در این حادثه همچنین ۴ نفر نیز از سرنشینان خودروی پژو به شدت زخمی شدند و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گفته رئیس پلیس راه استان علت حادثه در دست بررسی است.

بر اساس اعلام فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی از ابتدای امسال در محور ارومیه به سلماس یازده مورد تصادف رانندگی منجر به فوت روی داده است که در مجموع ۲۷ نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست داده و ده‌ها نفر نیز مصدوم شده اند.

پیش از این ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفته بود، برای افزایش ایمنی جاده‌ ای، محور ارومیه - قوشچی زیرپوشش خدمات مستمر راهداری و ایمنی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز به منظور صیانت از حقوق عامه، اواخر خرداد ماه امسال برای اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در  ابتدای بلوار شهید فعال ارومیه و نیز حد فاصل روستای قولنجی تا تقاطع آغ زیارت گردنه قوشچی ضرب الاجل تا تاریخ ۱۰ تیر ماه تعیین کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.